Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Epäilen vahvasti tätä lausuntoa. Siinä kun aamuyön tunteina baarista naaratun, hieman humalaisen pirkon jalkoväliin laskeutuu niin aromi lienee aika vahvasti läsnä.

onko todistusaineistoa tästä?

Minulla ei ole

Minä hyvinhyvin kokematon, Aikuisten juomistsakin etelleen mm. valkoviini tyystin maistamatta

&tod.näk. jää tässä elmässä maistamattakin, en keksi enää yhtäkään tapahtumien ketjua joiden kautta voisin sen äärelle ajautua

Pieni keittiöpsykologi mussa sanoo, että juuri tämän takia sä siitä minkistä tykkäätkin. Täällä kun on ihmetelty, että miten jaksat kattella tommosta niin sehän on puhdasta elämäniloa, joka ehkä useammin löytää elämään kääpiöiden mukana. Vanha sanontahan sanoo, että hyvät miehet kuolevat kolmekymppisinä, mutta haudataan vasta 50 vuotta myöhemmin. Siinä välissä on monta synkkää vuosikymmentä, ellei löydä jostain tuollaista elämänlähdettä.
Se on täsmälleen näin. En olisi paremmin osannut asiaa tiivistää. Hyvin synkäksi menisi laiffi ilman tuota sekoilua siitäkin huolimatta että se kysyy kärsivällisyyttä ja pankkitilin saldoa.

Epäilen vahvasti tätä lausuntoa. Siinä kun aamuyön tunteina baarista naaratun, hieman humalaisen pirkon jalkoväliin laskeutuu niin aromi lienee aika vahvasti läsnä.
Eikä se vaadi ku normaalia seksiä, harvoin sitä juoksee ensi pesulle. Jos ei ny ihan tolkuttoman kauaa ole pesusta

onko todistusaineistoa tästä?

Minulla ei ole
Minulla on lähes parikymmentä vuotta aikaa edellisestä baaripirkosta, mutta tuskin evoluutio on ehtinyt siinä ajassa isommin vaikuttaa. Eipä se niin kliinistä ole vesijohdottomalla mökilläkään, mutta mitä sitten. Eläimiähän tässä kumminkin ollaan. Ainakin me keski-ikäiset setämiehet olemme. Sikoja.

Minulla on lähes parikymmentä vuotta aikaa edellisestä baaripirkosta, mutta tuskin evoluutio on ehtinyt siinä ajassa isommin vaikuttaa. Eipä se niin kliinistä ole vesijohdottomalla mökilläkään, mutta mitä sitten. Eläimiähän tässä kumminkin ollaan. Ainakin me keski-ikäiset setämiehet olemme. Sikoja.
Ja aina kun jalkojen välissä käy kielen kanssa, on siellä hieman urean makua, jos ei vartavasten käy pesulla juuri ennen. Squirttauskin on pääosin ureaa. Mä ainakaan vaadi kuurausta, jos ei silmiä kirvele. 😅

luuletteko Te että minä johonkuhun kapakkavosuun tungen kieleni? Minähän pelkään lääkärietä, myös hammas, ties mikä hammasmätä tarttuu!

enkä muutenkaan ellei ole juuri pesty

en ole kulinaristi

Onhan sullakin tossa kuva pelti paljaana. :LOL:
Hyi, ei saa kattoa!
Pervo!!!!!
Mä laitoin ton kuvan itseni vuoksi, koska se tuntu kivalta. En laittanu sitä pervojen kyylättäväks!!!

😁

Onneks on suttunen kuva ja kuvattava, siitä ei saa kyylättävää. 🤣

Back
Ylös Bottom