Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vähän sama kuin ne tyypit, joiden täytyy ennen lomalentoa vetää sellaiset tumut, että onnella pääsevät edes koneeseen. Ihan sama, mikä aika vuorokaudesta.

Tulee mieleen yksi Miamin reissu aikoja sitten, jolla lähdettiin turreretkelle Evergladesiin. Oli siis joku Aurinkomatkojen tms. bussikuljetus tuonne ja lähdettiin aikaisin aamulla.

Eiköhän yhden suomalaisporukan äijät vetäneet jo odottaessa bourbonia pullon suusta, ja matkan puolessa välissä kuski sanoi oppaalle, että kohta noi jampat jäävät kyydistä. Taisivat sitten sammua aika pian tuon jälkeen, niin pääsivät perille asti.

En itsekään sylje lasiin, mutta en myöskään tajua ihmisiä, joille se alkoholi on joka vapaa-ajan tilanteessa se tärkein.

tuleeko hänestä hyvinhyvin kihkeä humalassa?

Amatöörit. Minun minkkisukupuolinen venäläisversio ihmisestä saattaa imeä yksin yhdessä illassa mökillä aika lailla kokonaisen vodkapullon appelsiinimehun kanssa ja kyseessä on reippaasti alle 50-kiloinen ruumis. Meillä kaikilla olisi paljon opittavaa venäläisiltä juomisesta.

Hänellä onkin minkkigeeniperintö - ei tämmöinen suomalaisugrilainen.

voitko avata vähän ajatusmaailmaasi? olen miettinyt, en keksi, en mieti enää

miksi: mopolla voi ajaa 77km/h "alasti", mutta moottoripyörällä ei voi?

Minä en aja edes taajama-ajoa mopolla ilman että on nahat päällä

ja kyllä, välillä on kuuma, mutta olen tottunut siihen niin se tavallaan kuin kuuluu harrastuksen luonteeseen

vielä useammin on kyllä kylmä! tänä Suvena ei ole vielä kertaakaan ollut sopiva

e. korjaan! Juhannuksena saattoi olla, tai en enää muista oliko sillon kylmä vai sopiva, mutta sen muistan että kaikki muut Kesäkuun ajelut oli kylymä ja kaikki heinäkuut ajelut on ollu kuuma
Joo eli tämä on ainoa moottorikäyttöinen menopeli mitä ajan näin keveällä vaatetuksella. Crossi- ja kisaenduroa asianmukaisin suojavarustein ja samoin katumoottoripyörääkin. Sitä en tosin nahkaisilla ajokamoilla vaan muuten suojaavilla asianmukaisilla. On kyllä ihan totta että voisihan tälläkin jotain tapahtua ja satuttaa itsensä pahastikin. Tällä on kuitenkin se keskinopeus sen verran pieni vs. noilla oikeilla moottoripyörillä että olen sallinut itselleni tämän mukavan ajoviimajäähdytyksen illemmalla tällä menopelillä.

Oikealla katumoottoripyörällä vauhdit on usein niin kovia jo maantiellä että siinä tulisi ihan keskellä päivääkin kunnolla kylmä ajoviimasta enkä missään tapauksessa haluaisi ajaa näin ”suojattomasti” sellaisella.

Tosta Espanjalaisten juomisesta ollu parikin juttua tällä viikolla lehdissä.

nautin myös crispi merkkistä eilen

ihan hyvää oli n.+30 ulkolämpötilassa

Tosta Espanjalaisten juomisesta ollu parikin juttua tällä viikolla lehdissä.

Estrella Galicia olut on ollut suosikki. Harmi vaan, kun tapas-baari jostain syystä vaihtoi toiseen alkoholittomaan olueen, joka ei minulle maistu yhtään niin hyvin. Ruoan kanssa menee alas, muuten ei. Onneksi inkivääriolutta saa 😋

Vuosiloman viimeisiä päiviä.
Kelejä pidellyt.

IMG-4356.jpg
Hetkinen.

Oliko kake tuolla rannalla ihan ns full ryijyt?

Jos oli, niin asiaa käsiteltäneen seuraavassa Luontoilta- lähetyksessä.

oikein ottamalla ottanut aurinkoa

Tämähän onkin täysin hullua hommaa. Miksi oikein erityisesti laittaa elimistö suojautumaan uv-säteilyltä. Siitä saa kuivan, paksun ja ruttuisen ihon lisääntyneen ihosyöpäriskin kanssa.

Maailmanlaajuisesti vaaleaa ihoa jostain syystä arvostetaan eniten. Runsaammin melaniinia luonnostaan omaavia ihmisiä on kautta aikojen väheksytty ja luokiteltu B-ryhmään ihonvärin perusteella. Mutta annas olla, kun kesä tulee. Nyt halutaan se ruskea iho. Unohtuu kurakikkelit ja yöntimot.

Back
Ylös Bottom