Wombut
VIP
Kyl mä lasken alkoholiongelmaksi myös päivittäin 1-2 oluen juonnin. Etenkin jos se tuntuu pakonomaiselta, toki, aina sitä varmasti hokee että "ei kukaan pakota, ihan vaan ku oli tylsää/on vapaapäivä/paistaa aurinko/anoppi kuoli" yms. Ihan liikaa töissä näitä jotka työkierron aikana vetää 3x alkoholia/kännit vuoron vaihteessa ja sit 4 vapaapäivää putkeen. Toki itse puhun ns. alkoholiongelmaisena, eli en ole esimerkiksi laivalta ostanut lonkeroa tai olutta kotiin varmaan 6 vuoteen, koska jos sitä on kotona, ja on kelejä kuten nyt niin mikäs tässä estäisi mennä terassille kiskoo märkää, sit oliskin pari juonnu ja ei vois lähtee enää salille, pari lisää ni ai että ku hampurilainen ja sipsit maistuu ja vola, taas kahlataan henkisessä suossa. Toki on mulla kotona nyttenkin auki portviini ja rommipullo, mutta ei niihin tule tartuttua yhtä helposti kuin harmaaseen hellepäivänä =)
Mutta joo, jokainen rentoutuu tyylillään ja itse kyllä fanitan hipsterimäistä uusien oluiden fiilistelyä enemmän kuin ylihintaisen hanakaljan lipittämistä. Kai mä oon vaan väärällä tapaa olutrasisti.
Mutta joo, jokainen rentoutuu tyylillään ja itse kyllä fanitan hipsterimäistä uusien oluiden fiilistelyä enemmän kuin ylihintaisen hanakaljan lipittämistä. Kai mä oon vaan väärällä tapaa olutrasisti.