Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tangomarkkinoille? e: kake randelin ainakin esiintymässäPerjantaina töiden jälkeen Sjoelle ja suoraan huhtapupiin?
Tuskin sieltä saa hinttivissyä. Ja vaikka saiskin, et uskalla tilata.Perjantaina töiden jälkeen Sjoelle ja suoraan huhtapupiin?
vähän yli parin tunnin päästä lähtö
Eisaaat onko ne nyt viikonvaihteessa? Sitten joku muu kohde.Tangomarkkinoille? e: kake randelin ainakin esiintymässä
Eilen tuli 10 vuotta palvelukseen astumisesta, aika rientää nopeasti. Hyviä aikoja oli.
Lauantaina samit. Matkasta noin 20 km tarmakkia ja loput gräveliä. Iltalenkkinä vielä soutuveneellä saaren ympäri.Kävin pyöräilemässä 58km.
Huomaa ikääntyvänsä kun kaikesta on mennyt ainakin 20vTajusin tällä viikolla lounaskeskustelussa, että olen aloittanut opinnot korkeakoulussa kohta 20 vuotta sitten. Saanut toki siis (kyseiset) valmiiksikin, mutta yhtäkkiä tuo konkretisoi minulle sitä, että ei se nyt ihan eilen ollut...
Että jos kuollessaan jää tilille kovinkaan paljon käyttämätöntä rahaa, niin kyllä se sitten jälkeenpäin ketuttaa...
ei vain ole mitään ostettavaa niin huono käyttää
Tangomarkkinoille? e: kake randelin ainakin esiintymässä
mutta yhtäkkiä tuo konkretisoi minulle sitä, että ei se nyt ihan eilen ollut...
Sylvi, kävisikö Teille, että ottaisin Masa-kissan meille hoitoon vaikka viikoksi.
Voin kyllä jo tässä vaiheessa tunnustaa, ettei ole pienintäkään aikomusta palauttaa, häntä
Kyllä naisella saa puska olla ja mitäpä sitä muiden mielipiteistä, jos se karva ei omaa elämää häiritse?Tämä on viisautta.
Sylvillä rehottaa naturaali puska.
No lähdepä parin kuukauden lomamatkalle jonnekin Sjoen ulkopuolelle!
Syksyllä tulee 31 vuotta.aloittanut opinnot korkeakoulussa kohta 20 vuotta sitten.
Tämä se ois ittelläkin tavotteena noin suunnilleen tuo ikä. Saa nähdä kuin käy.Veljeni ilmoitti hiljattain että lopettaa palkkatöissä käymisen kokonaan, hänellä nyt ikää...ööö...56 tai 57.
Keskittyy jatkossa lähinnä treenaamisen ja kalastukseen. Mitkä molemmat tietysti tärkeämpiä toimia kuin joku töissäkäynti.
Tuo on vähän ollut omalla kohdalla kaksipiippuinen juttu. Ensimmäiset vuodet oli ihan mukavaa touhua kun ei ollut liikaa hävittävää niin homma pysyi suht rentona. Sitten kun pääoma alkoi kasvaa niin samassa suhteessa alkoi nousta myös stressitasot. Esim. finanssikriisin aikaan -08 pääomaa oli vielä sen verran vähän, etten muista stressanneenni siitä dyykkauksesta yhtään. Siitä hyppy vuoteen -20 ja -22 niin niissä dyykkauksissa olin lähellä saada pumppukohtauksen, kun hävittävää oli jo sen verran paljon.Kyllähän sitä nuorempana kaiken törsäsi. Myöhemmin alkanu miettimään jotain #vanhuudenvaralle plus virman ekonomia ei sama mitä wanhaan hyvään aikaan, että senkin varuiksi jos vaikka töiden lopettaminen ei olisi oma valinta. Toisaalta tuo osakkeiden kerääminen ihan kiva harrastus itsessäänkin.