Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaksi päivää yrittänyt pestä hienhajua pois tennareista. No ei onnistu. Tennarit roskiin.
Pitänee panostaa jalkadeodoranttiin tms. Toki sukkien käyttö ehkäisisi epätoivottavaa tuoksahdusta (ongelma vain kesäkengissä) mutta kun kiva kulkea sukitta.

Tai siis eihän meidän naisten jalkahiki tietenkään tuoksu muulta kuin ruusuilta ja tuomenkukilta..!

Kaksi päivää yrittänyt pestä hienhajua pois tennareista. No ei onnistu.
Ruokasooda, etikkaa ja pakastaminen + loppuun vielä vaikka pihalle tuulettumaan. Pohjallisten vaihto varmasti myös voi tehdä paljon.

Itse astuin vahingossa uusien kenkien kantapäiden päälle, eikös siellä ole joku alumiini lirpake tukemassa kengän rakennetta, niin tottakai semmoinen painuu nätisti kasaan. No kosmeettinen haitta, ei vaikuttanut käyttöön. 🤷‍♂️

Ruokasooda, etikkavesi ja tuuletus kokeiltu. Tulos ei toivottu. Pakastimeen ei mahdu - on sellainen ihan pikkuinen vaan käytössä, ja se on täynnä Masa-kissan ja Ainon broilerisuikaleita, -jauhelihaa ja raakalihapullia. On siellä vähän marjoja ja itse leivottua leipää/sämpylöitä minulle.

Ruokasooda, etikkavesi ja tuuletus kokeiltu. Tulos ei toivottu. Pakastimeen ei mahdu - on sellainen ihan pikkuinen vaan käytössä, ja se on täynnä Masa-kissan ja Ainon broilerisuikaleita, -jauhelihaa ja raakalihapullia. On siellä vähän marjoja ja itse leivottua leipää/sämpylöitä minulle.
Toinen vaihtoehto voisi olla hajunpoistaja

Olut ansaittu.

IMG-4072.jpg

Ladon seinään
Metsästys trappia ja Compac:ia. Metsästys skeettiin ei ollut ketään napinpainajaa. Noi muut toimii mikrofoneilla, heittää kiekon, kun huutaa.
Heh, no sen verrann helpotettiin, että löysättiin trapin heittimestä jousta, kun siinä oli aivan liian kova lähtönopeus.

Kaksi päivää yrittänyt pestä hienhajua pois tennareista. No ei onnistu. Tennarit roskiin.
Pitänee panostaa jalkadeodoranttiin tms. Toki sukkien käyttö ehkäisisi epätoivottavaa tuoksahdusta (ongelma vain kesäkengissä) mutta kun kiva kulkea sukitta.

Tai siis eihän meidän naisten jalkahiki tietenkään tuoksu muulta kuin ruusuilta ja tuomenkukilta..!
Collonil Carbon on paras kenkädeo. Aikoinaan pojan futiskenkiin käytettiin, kun mikään muu ei auttanut.

https://www.suutarimestari.fi/product/763/collonil-carbon-hajunpoistaja

Back
Ylös Bottom