Viitsu
VIP
Joo alkaa oleen lopussa toimivat osat^Loppu on lähellä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo alkaa oleen lopussa toimivat osat^Loppu on lähellä.
Ruokasooda, etikkaa ja pakastaminen + loppuun vielä vaikka pihalle tuulettumaan. Pohjallisten vaihto varmasti myös voi tehdä paljon.Kaksi päivää yrittänyt pestä hienhajua pois tennareista. No ei onnistu.
Toinen vaihtoehto voisi olla hajunpoistajaRuokasooda, etikkavesi ja tuuletus kokeiltu. Tulos ei toivottu. Pakastimeen ei mahdu - on sellainen ihan pikkuinen vaan käytössä, ja se on täynnä Masa-kissan ja Ainon broilerisuikaleita, -jauhelihaa ja raakalihapullia. On siellä vähän marjoja ja itse leivottua leipää/sämpylöitä minulle.
Ladon seinään...sisältäpäin?Kävin ampumassa. Ihmeenkin hyvin sitä osuu, haulikolla.
Metsästys trappia ja Compac:ia. Metsästys skeettiin ei ollut ketään napinpainajaa. Noi muut toimii mikrofoneilla, heittää kiekon, kun huutaa.Ladon seinään
Mä viihdytän itseäni katselemalla valvontakamerasta kun ihmiset käy pyörimässä yhdessä työhön liittyvässä paikassa.Oispa elämä.
Olut ansaittu.
![]()
Helposti.Mä viihdytän itseäni katselemalla valvontakamerasta kun ihmiset käy pyörimässä yhdessä työhön liittyvässä paikassa.
Voisin sanoa että tämän alemmaksi ei näin lauantai-iltapäivänä voi vajota tylsyydessä.
Tiedotus: Taloudessani ei ole enää yhtään ainoaa Toffifeetä.
![]()
Collonil Carbon on paras kenkädeo. Aikoinaan pojan futiskenkiin käytettiin, kun mikään muu ei auttanut.Kaksi päivää yrittänyt pestä hienhajua pois tennareista. No ei onnistu. Tennarit roskiin.
Pitänee panostaa jalkadeodoranttiin tms. Toki sukkien käyttö ehkäisisi epätoivottavaa tuoksahdusta (ongelma vain kesäkengissä) mutta kun kiva kulkea sukitta.
Tai siis eihän meidän naisten jalkahiki tietenkään tuoksu muulta kuin ruusuilta ja tuomenkukilta..!