Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kärttyisä palaute jenkkeihin
Tiiä vaikka lähettäisivät uudestaan.
Meinaatko ettei parane itellään? Liikkuu vaikkei kestä painoaKannattaa ehkä käydä näyttämässä jollekkin käsipellelle mielummin aiemmin kuin myöhemmin.
Jätski puuttuukatso liitettä 272057
Iltapala.
Ja mun mielestä kaikki kehäkolmosen sisäpuolella on helvettiä.
Sattuneesta syystä viettelin aikaa Pakilassa, mikä on Pasilasta katsottuna jo ihan pöndeä vaikkei ole kuin muutama kilsa matkaa.
Siltikin sekin jo ahisti ihan riittävästi.
No jos toi on flippaus, niin ROI varmaan aika kiva.Mieti siihen vielä loputon remontti päälle.
Kyllä tässä on aikomus olla ns. päätyyn asti.No jos toi on flippaus, niin ROI varmaan aika kiva.
Jos omaan käyttöön, ja kivalla paikalla (esim Puu-Käpylä tai se Pakilan parempi puoli) niin mikäs tossa ollessa. Kunhan se remppa on valmis.
No jos liikkuu niin ei liene isoa hätää, mutta jos voiman käytössä sormessa napsahtaa ja sormi ei liiku niin pitää vähän huolestua.Meinaatko ettei parane itellään? Liikkuu vaikkei kestä painoa
Niin, ja Laji(urheilu) vaikuttaa aika paljon. Kiekossa ei muutama ylim. rasvakilo vaikuta kuten esim. juoksulajeissa/hyppy yms. yleisurheilu hommissa.Ihmisillä taitaa olla vähän epärealistinen kuva urheilijoista, etenkin sellaisista jotka alkavat lähestyä keski-ikää.
Soita vielä varmuuden vuoksi Henry Kissingerille. Aikakonenäköradiopuhelimella vaikkapa kesäkuuhun 2023."We are very sorry to hear that you did not receive this package. We understand how frustrating this can be and want to do every thing in our power to get your package to you.
We would like to send you a replacement package. Please fill out the form below-..."
Vielä kun saisivat sen merkittyä niin, että tulisi minulle asti.
Olen tilannut samalta firmalta pari-kolme kertaa ongelmitta. Täsmälleen samat yhteystiedot tilauslomakkeen jokaisessa kentässä.
Mitähän helekuttia siellä on nyt tuossa viimeisimmässä sattunut, kun ovat Postin kertoman mukaan omat puhelinnumerot ja sähköpostit merkanneet vastaanottajan yhteystiedoksi. Toki sinne firmaan tulee tziljoonittain postia ja tekstaria eli ilmeisesti tulkinneet roskapostiksi, kun ulkomainen posti ilmoittelee, että olisi täällä nyt paketti, jota pitäisi niinkuin selvitellä.