Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maun ja yleisen hyvinvoinnin vuoksi, ehkä myös naisten iloksi?minkä tähären?
Mun kuva on 30min vanha ja Helvetti of Tribla näkyy hyvin.Vanha kuva Hesulista. Asema oli tuolloin vielä asema eikä mikään ostoshelvetti.
Mulla ainakin on tullut parissa kolmessa viikossa enemmän kuin varmaan 3-4 vuotena yhteensä![]()
Suomalaisten yhdyntäkerrat romahtivat – Syy: Keski-ikäiset miehet
Suomalaismiesten seksielämässä on tapahtunut outo muutos. Syy on keski-ikäisissä miehissä.www.iltalehti.fi
Huomatkaa. Miesten vika![]()
Ihmisillä taitaa olla vähän epärealistinen kuva urheilijoista, etenkin sellaisista jotka alkavat lähestyä keski-ikää.Ja Ovetskinin kesäkunto. Riittäisiköhän tuo maha(ja pankkitili) Sylville?![]()
Aleksandr Ovetshkinista leviää kuva ilman paitaa – näky sai fanit äimistymään
Venäläistähdestä julkaistiin lomakuva.www.is.fi
![]()
Niinpä. Tällainen se oli ennen Wanhaan. (etelästä päin kuvattuna)Mun kuva on 30min vanha ja Helvetti of Tribla näkyy hyvin.
Mulle riittäis ainakin![]()
Aleksandr Ovetshkinista leviää kuva ilman paitaa – näky sai fanit äimistymään
Venäläistähdestä julkaistiin lomakuva.www.is.fi
Ja Ovetskinin kesäkunto. Riittäisiköhän tuo maha(ja pankkitili) Sylville?![]()

.
Varautuminen on viisautta. Olen käyttänyt tällä viikolla runsaasti työaikaa 572xpg vs ms462 vs 500i vertailuun.pitäisikö huomenna aamulla ottaa töihin lähtiessä old painless autoon, varmistamaan että pääsee a) työmaalle ja b) työmaalta pois.
No onhan tuo nyt kehno kunto nelikymppiselle aktiivikuntoilijalle, saaati sitten ammattiurheilijalle. Toki kuva on sellainen että kessi korostuu ja hartialinja ei näy lainkaan.Ihmisillä taitaa olla vähän epärealistinen kuva urheilijoista, etenkin sellaisista jotka alkavat lähestyä keski-ikää.
Vettä sataa håmåna, tuulta ei juuri nimeksikään. Tosin se puhuri taitaa olla vasta tulossa, mietin kyllä että pitäisikö huomenna aamulla ottaa töihin lähtiessä old painless autoon, varmistamaan että pääsee a) työmaalle ja b) työmaalta pois.
Jouduin pari viikkoa sitten käymään ekaa kertaa triblassa. Ajoin sisään pohjoispuolelta, eli juuri mikä näkyy tuossa aiemmassa kuvassasi.Käpylää ja taustalla ihanaa ja entistä ihanammaksi muuttuvaa Länsi/Pohjois-Pasilaa.
Neliöhinta varmaan aika samoissa.
(en tiedä enkä jaksa tarkistaa, mutta järjetön on uuden Pasilan hintataso - Itä-Pasila alkaa näyttää väljältä ja idylliseltä)
![]()
![]()
Suomalaisten yhdyntäkerrat romahtivat – Syy: Keski-ikäiset miehet
Suomalaismiesten seksielämässä on tapahtunut outo muutos. Syy on keski-ikäisissä miehissä.www.iltalehti.fi
Huomatkaa. Miesten vika![]()
Pitäis käydä hakee televisio. Juniori 5v koppasi harjanvarrella kolon keskelle ja töllötin laakista vainaa. Eläkää olko huolissaan: vakuutus.
Mutta uus pitäis hakee. Varmaankin sama 55". Vitun pienihän tuo nykymittapuulla (onneks muna iso), mutta on sellasessa kohtaa kulman ja huoneenoven välissä. Ei mahdu mittään 80 tuumasta ja 55" on esteettisen näköinen.