Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jouduin pari viikkoa sitten käymään ekaa kertaa triblassa. Ajoin sisään pohjoispuolelta, eli juuri mikä näkyy tuossa aiemmassa kuvassasi.

Jumalauta, että on dystooppisen näköinen paikka. Kuka a) haluaa asua tuolla b) maksaa jotain 10k€ neliöhintoja.

Eikös näytä kotoisalta.

katso liitettä 272053

Pahoittelut jos löytyy tuolla asuvia, tää on vaan mun reaktio.
Seuraa myös mielipide:

Tripla ja siitä länsipuoli pohjoiseen myös oma helvetti.

Postipuiston ohi tulee ajeltua lähes päivittäin.
Aina tulee vähän oksennusta suuhun.

Joku tosiaan varmaan haluaa asua noin. Ja se heille suotakoon.

Tullattu pakettini on kuulemma nyt matkalla yhdysvaltoihin. Postin mukaan lähettäjän vika, kun paketin päällä vastaanottajan yhteystiedoissa heidän yrityksensä yhteystiedot, ei minun joka olen oikea vastaanottaja. Tullilta saa kuulemma anoa maksun palautusta, posti sen sijaan ei maksa takaisin käsittelymaksua. Vaikka lähetys on minulla seurannassa ja näkyy OmaPostissa, niin eivät kyenneet sitä minulle toimittamaan, koska päällä olevissa tiedoissa "epäselvyyttä".

Seuraa myös mielipide:

Tripla ja siitä länsipuoli pohjoiseen myös oma helvetti.

Postipuiston ohi tulee ajeltua lähes päivittäin.
Aina tulee vähän oksennusta suuhun.

Joku tosiaan varmaan haluaa asua noin. Ja se heille suotakoon.
Ja mun mielestä kaikki kehäkolmosen sisäpuolella on helvettiä.
Sattuneesta syystä viettelin aikaa Pakilassa, mikä on Pasilasta katsottuna jo ihan pöndeä vaikkei ole kuin muutama kilsa matkaa.
Siltikin sekin jo ahisti ihan riittävästi.

Tullattu pakettini on kuulemma nyt matkalla yhdysvaltoihin. Postin mukaan lähettäjän vika, kun paketin päällä vastaanottajan yhteystiedoissa heidän yrityksensä yhteystiedot, ei minun joka olen oikea vastaanottaja. Tullilta saa kuulemma anoa maksun palautusta, posti sen sijaan ei maksa takaisin käsittelymaksua. Vaikka lähetys on minulla seurannassa ja näkyy OmaPostissa, niin eivät kyenneet sitä minulle toimittamaan, koska päällä olevissa tiedoissa "epäselvyyttä".
Sinne män AP3000 :cautious:

Menee muuten varsinkin selkäreeni haastavaks, kun ekassa liikkeessä onnistuu repäsemään keskisormeen jännevamman. Kovin vaikeeta käyttää sanottavia painoja kun ei voi puristaa toisella käellä. 🙄
Saakeli ku just vasta vähä nostin intensiteettiä ja badabum.
Toi vasen käsi vähä ny ollu tommonen, eka meni subscabularis ja supra. Sitten hauiksen pitkä pää ja ny keskisormen jänne. 😐

Tajusin just että tällä viikolla jäänyt päikkärit vähiin jostain kumman syystä, tänään ei ole ollut edes mielessä moiset.
Välillä on kyl ihan töttöröö jos sattuu nukkumaan yhtään pidemmät päikyt, tunnin sellaisten jälkeen ei oikeasti tiedä mikä maa ja valuutta.
1751558077808.webp

Maun ja yleisen hyvinvoinnin vuoksi, ehkä myös naisten iloksi?

ei pysty, koska: vuosiloma on ohi, alkoholipitoisia seurustelujuomia on sallittu nauttia pe ja la, onely #terveydeksi

Kärttyisä palaute jenkkeihin, tiiä vaikka lähettäisivät uudestaan.

Back
Ylös Bottom