Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kai ole mikään haimasyöpä tai vastaava vähän niinku lopulllinen?Lisätään nyt tähän että mä olen perusluonteeltani iloinen ja hyväntuulinen heppu. Hoidot on alettu ja lääkkeitä syödään, turha tätä on sen kummemmin miettiä, jatketaan hassujen kuvien ja viestien kirjoittelua kuten ennenkin
Kesäkauden avajaiset.
Sataa vettä. 11°C.
89.6 aamupaino täällä. Jos sais nää pehmeät vaihdettua lihaksiin ja paino joku ~87 ois kova itelle ja aerobista kuntoa kohotettua lisää84kiloa:tasan
Eturauhanen, etäpesäkkeitä ni sädetetty koko tän viikon.Ei kai ole mikään haimasyöpä tai vastaava vähän niinku lopulllinen?
Vissiin suht hyvät ennusteet keskimäärin, toivotaaan että kaikki menee hyvinEturauhanen, etäpesäkkeitä ni sädetetty koko tän viikon.
Huomenna täällä. On kyl Onosato melkonen sälli, Yokozunaksi ja pitkä Yokojen kamppailu ala Hakuho ja Asashoryu. Hienoa että nähnyt kolme harvinaisempaa lopetusta, Ura, joku fishermans throw ja joku muu.Joko painintaan?
Joko painintaan?
meikattu: ehtoon vietto alueella voi alkaa
mutta siirrytään nyt ensin
ennusteet eivät ole puolellani
Arvaa muuten mitä minä hoin noilla meikun käytävillä (ei jaksa muistaa kaikkia näitä torni- yms nimityksiä).Eipä tähän nyt mitään järkevää osaa kirjoittaa. Paitsi tietysti kiva kuulla, että maininnat hissikuiluista ovat tehonneet erinomaisesti.
Jos roudaamiset yhä jatkuvat, niin näitä kommentteja pitää välttää:
-Onpa täällä pitkiä käytäviä.
-Eipä tartte illalla mennä lenkille, heh heh.
Nice. Kosminen känni päälle ja casanovana kaataa muijia