Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jahas, Jugetsia tuijoteltu... :D

Saman homman olen huomannut kyllä itsekin. Useita kertoja tänä vuonna on käynyt niin, että kehen ikinä mä vaan vilkaisenkin, niin lähes aina tulee katse takasin - joskus ihan ystävällinen, mutta toisinaan suorastaan pelottava mulkaisu. Ärsyttävää.

Useasti tulee otettua jopa bussissa istuessa tuijotuskilpailua jonkun/joidenkin kanssa, en sit tiedä mistä johtuu... :rolleyes:

Toi on oikeesti ihme homma. Joskus oltu jossain kaupassa kaverin kanssa, niin se on sit kohta sanonu että porukka tuijottaa sua. Muutenkin alkaa jo häiritsemään tollanen. Salilla nyt kaikki tuijottaa, mutta se voi johtua siitä että murisen ja vuodan hikeä kuin seula..:D

Ihan hyvin kulkee.. leijat eritoten. Ehrman leija=paras leija. Nyt iltapalaa mäkkäristä.. mä oon tosi bodari. te ootte mörköjä. Vittu teidän kanssa.. miten kukaan voi nostaa penkistä yli 80 kiloa??

Ei kukaan natuna nostakkaan noin paljoa. Mä oon vetäny koko ikäni kaikkia kasvuun vaikuttavia aineita ja tässä on tulos. Hirmu romut liikkuu..:rolleyes:

Ihan hyvin kulkee.. leijat eritoten. Ehrman leija=paras leija. Nyt iltapalaa mäkkäristä.. mä oon tosi bodari. te ootte mörköjä. Vittu teidän kanssa.. miten kukaan voi nostaa penkistä yli 80 kiloa??

Jätkäl on voimailijan ruokavalio :thumbs:

Hih, mun piti tänää tehä nopeuspenkkiä kasikympillä mut ei jaksanu ni pumppasin semmosia kevyitä 10-12 sarjoja sillä :D Pitää joku päivä kokeilla monta menee, tavote ois joku 40

E: Biroo :haart: Kaikki on tekniikasta kiinni :rolleyes:

E2: Meina kyl kunto loppua ku en oo yli kolmosia tehny pitkään aikaan :D

miten kukaan voi nostaa penkistä yli 80 kiloa??
Tätä olen itsekin miettinyt suuressa (vesi)pääkopassani.

Nimim. viime maksimikokeilussa 60 kg:n alle jäänyt... :david:

Asiasta kukkaruukkuun: 20000 viesti lähestyy. Onko jo yksimielisesti päätetty että Dinho saa postata tämän historiallisen viestin?

Dinho10: Pitää sit miitissä mennä kisahalliin opettelee porukalla penkkausta :D

Me ihan oikeesti tehään tosta miitistä joku treenausmiitti. Kaikilla menee sit hermot ja vedetään vitutuskännit..:hyvä:

e.Biroo, eiköhän se vois tosiaan olla Dinhon heiniä. Ja jos se vässykkä ei oo sillon täällä, kun tilanne on päällä, niin kosto on kaamea!

Me ihan oikeesti tehään tosta miitistä joku treenausmiitti. Kaikilla menee sit hermot ja vedetään vitutuskännit..:hyvä:

Ei paha idea. Mennää ottaa tapit kaikissa liikkeissä mitä tulee mieleen. Alotetaan pohjenoususta istuen :rock:

Joo, Dinho saa kirjottaa sen :worship: Se on nettipervoille sama mitä nosferatu on vampyyreille :D

Mua lähenneltiin tänään salilla. :D Meinasin vetää dunkkuun, mut se lähtikin siitä sit karkuun mutisten jotain Karate-Kidistä....:lol2:

Back
Ylös Bottom