Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eiks tuntuis hyvältä työntää kivikovaa kankea kuivaan sontaluukkuun ja tuntea kuinka kitka polttaa nahkaa ruvelle ja kyyneleet valuvat silmistä uhrin huutaessa turhaan apua.

E: Joutuu ottaa pikku lämmittelyjä eka. Ei saa kylmällä koneella vetää urkua auki heti. Ellei se ole nainen, tai mies. Tai eläin.

Tämä kaikki tehtäisiin syrjäisimmässä maakellarissa, jonka pienen pienet kätöset olisivat rakentaneet papan antaessa ruoskaa pakaroille. Voi sitä ilon hetkeä ja nautinnon määrää.

Lämmitellään, lämmitellään. Kyllä tää vielä tästä lähtee..

ehkä se on aika lähteä nukkumaan :D Meinaatko pervoilla yksin koko yön?

Todennäkösesti jos tänne ei ketään muita tuu mun kanssa harrastamaan tappien hierontaa..:( En mä kyllä oikeesti jaksa pervoilla. Se vie hirveesti voimia.:)

Sulla on ihan lepposta selkeesti. Mulle sopis kanssa tollanen työrytmi, jossa vapaata riittäis..:hyvä:

Eipä se ihan niin simppeliä ole :D
Pitäis ettii kyl joku työpaikka missä sais tehä vaikka 3-4 tunnin päivä aina.
Ei meinaa lanttu jaksaa mitään 8 tuntia jonku vinkuheinän vittuilua jostain :curs:

Parasta olis kun sais olla vaan oman ittensä herrana omassa firmassaan. Se tosin yleensä vie ihan hemmetisti sitten aikaakin..

Mä lähen vähän duunailemaan nyt, niin hyviä öitä jos kerkeet tässä välillä mennä kattelemaan K18 unia..:whip:

Parasta olis kun sais olla vaan oman ittensä herrana omassa firmassaan. Se tosin yleensä vie ihan hemmetisti sitten aikaakin..

Mä lähen vähän duunailemaan nyt, niin hyviä öitä jos kerkeet tässä välillä mennä kattelemaan K18 unia..:whip:

Koita kestää olla raiskaamatta mitään koeputkea :D
Maskuliinisia unia.. :haart:

Kohta vois mennä vetämään kanaa naamariin. Nam..

Hyviä (m)unia!:)

Back
Ylös Bottom