Vittuaks niitä lihaskimppuja öögaat? :DSTANDER MIKSEN MÄ IKINÄ NÄÄ SUA GYMILLÄ?? yritän aina bongailla yläosattomissa treenaavaa, peilin edessä pullistelevaa lihaskimppua mut ei oo tärpänny :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittuaks niitä lihaskimppuja öögaat? :DSTANDER MIKSEN MÄ IKINÄ NÄÄ SUA GYMILLÄ?? yritän aina bongailla yläosattomissa treenaavaa, peilin edessä pullistelevaa lihaskimppua mut ei oo tärpänny :(
Pöh. Jotain vikaa, hä? :D^en jaksa ees sanoo mitään tähän väliin. Liian poikki :D
Pöh. Jotain vikaa, hä? :D
Olit väärissä paikoissa väärään aikaan ;) olitko keskustassa/torin lähettyvillä lauantaina ~17-18 aikaan?
Mä oon se tyyppi, joka puuskuttaa sinisenä ympäri salia.No eks sä sit oo?:D
Mä oon se tyyppi, joka puuskuttaa sinisenä ympäri salia.
Tahtoo samat dropit :dance:Joo no lääkäri sano kyl et saan lisätä varausta niin kauan kun ei tunnu kipua. Tää on siis tosi pahasti sirpaleina, reisiluu alhaalta pelkän raudan varassa, mutta jostain syystä se ei satu yhtään vaikka kuulemma pitäis olla tosi kipeä :D

No en ollu, tohon aikaan olin jo aloittelemassa! Yöelämä tuli nopeesti tsekattua tasan yhen baarin voimin, Zanzibar tai joku se tais olla?
Mä oon se tyyppi, joka puuskuttaa sinisenä ympäri salia.
Jos haluat pyytää Kimssonia treffeille niin voin järkätä numeron ;)Kimsson: Meni duuni päiväkin aika tylsästi kun en saanu naureskella sun jutuilla. Lopeta se koulu ja meet takas töihin? Mikäs sun olkapäätä vaivaa?
Ääh ei tartte. Oon iha hetero :DJos haluat pyytää Kimssonia treffeille niin voin järkätä numeron ;)
Voin vakuuttaa ettei Kim puhu paskaaTekisin susta Biroo hompin käden käänteessä. Saisit moista kyytiä ettet enää edes haluaisi istua töissäkään.

No en haluu ryhtyy hompiks ku mulla on maailman ihanin tyttöystävä. Joka on tosin tällä hetkellä Sveitsissä :jahas: Sorry Kimsson. Ilta toimet ja nukkuu.Tekisin susta Biroo hompin käden käänteessä. Saisit moista kyytiä ettet enää edes haluaisi istua töissäkään.