Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt repee perse! Lopetin taas tupakanpolton ja hajoilen aika pahasti... Eikä duunistakaan koskaan tullu sähköpostiin paria juttua jotka piti opetella huomiseksi. Vittu! :curs:

Nyt repee perse! Lopetin taas tupakanpolton ja hajoilen aika pahasti... Eikä duunistakaan koskaan tullu sähköpostiin paria juttua jotka piti opetella huomiseksi. Vittu! :curs:
Kuulin juttua, että vaikka liikkuis vaikka kuinka helvetisti, mut tupakoi, niin siitä urheilusta oo paskaakaa hyötyä... onkohan näin? Onko näin podauksenkannalla?
E: ootsä vitun tyhmä kun oot ikinä ees alottanu ? :curs:

Kuulin juttua, että vaikka liikkuis vaikka kuinka helvetisti, mut tupakoi, niin siitä urheilusta oo paskaakaa hyötyä... onkohan näin? Onko näin podauksenkannalla?
E: ootsä vitun tyhmä kun oot ikinä ees alottanu ? :curs:
No eihän toi nyt pidä vittuakaan paikkaansa, ainakaan bodauksen kannalta.
Ja kyllä, olen vitun tyhmä...

Varsin hehkeä vanhempi mieshenkilö. En mä ehkä porsasta lähe mediumiksi paistaa, mielummin poltan sen.

Ei ollu. :haart: Ilmeisesti uhkailutekniikkani alkaa purra.

Koskas olet T-Byrd meille tulossa?
Teille? Keitä on te? :rolleyes:

:hyper: No sanotaanko näin että tossa keväällä oli pikkasen mukavampi olla kun olin 5kk polttamatta, mutta vittumaisen duunin/ylettömän ryyppäämisen takia sorruin uudestaan. Puhumattakaan siitä että rahaa säästyy aivan helvetisti :rolleyes:

Teille? Keitä on te? :rolleyes:
Me turkulaiset olemme niin tyhmiä että sanomme "meille" kun tarkoitamme "minun luokseni" ;)

:hyper: No sanotaanko näin että tossa keväällä oli pikkasen mukavampi olla kun olin 5kk polttamatta, mutta vittumaisen duunin/ylettömän ryyppäämisen takia sorruin uudestaan. Puhumattakaan siitä että rahaa säästyy aivan helvetisti :rolleyes:

Mä olin hurjat 7 viikkoa täysin ilman tupakkaa, sit tulin takas himaan ja jotenkin taas huomaan polttavani lähes päivittäin :( Puhumattakaan viikonlopuista kun nyt voi taas lähteä jonnekin viihteellekin.

Ensin oli hirveä motivaatio olla polttamatta kun jalka meni ja lääkäri sano että polttaminen hidastaa luutumista. Nyt se on ollut rikki juhannuksesta asti, ei mitään edistystä, joten mietin että ihan vitun sama poltanko vai en :/

Heh, joisit maitoa ;)

Maitoooo

Niin paitsi jos on tällainen maitovammanen...

Heh, joisit maitoa ;)

Näkisit kuule mun kynnet, kalsiumtabuja vedetty about kuukausi. Nää on kivassa raatelukunnossa :D

Mut emmä tiiä, kyl toi jalka tuntuu toimivan murtuneenakin. Hiukan jäykkä mut periaatteessa kävelen jo ilman keppejä ku ei kerran satu :rolleyes:

Näkisit kuule mun kynnet, kalsiumtabuja vedetty about kuukausi. Nää on kivassa raatelukunnossa :D

Mut emmä tiiä, kyl toi jalka tuntuu toimivan murtuneenakin. Hiukan jäykkä mut periaatteessa kävelen jo ilman keppejä ku ei kerran satu :rolleyes:
Mites olis kynsienleikkuu? :D
En tosta murtumisesta mitään tiedä kun ei ole mikään koskaan murtunut, mutta kun multa revähti nivelsiteet niin lääkäri sanoi että mahdollisimman paljon täytyy liikkua (tietysti kivun sallimissa rajoissa). Tosin murtuminen nyt on täysin eri asia kuin jokin pikku revähdys.

Joo no lääkäri sano kyl et saan lisätä varausta niin kauan kun ei tunnu kipua. Tää on siis tosi pahasti sirpaleina, reisiluu alhaalta pelkän raudan varassa, mutta jostain syystä se ei satu yhtään vaikka kuulemma pitäis olla tosi kipeä :D

Ja emmä mitään kynsiäni leikkaa, just ihanaa ku nää on kerrankin pitkät ja vahvat :D Ei tarvi kalliita rakennekynsiä.

e. STANDER MIKSEN MÄ IKINÄ NÄÄ SUA GYMILLÄ?? yritän aina bongailla yläosattomissa treenaavaa, peilin edessä pullistelevaa lihaskimppua mut ei oo tärpänny :(

Vois kattoo pikkasen Uunoa ennen BB:tä. Ikävä vaan yksin sille hekotella....:rolleyes:

Back
Ylös Bottom