Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo no lääkäri sano kyl et saan lisätä varausta niin kauan kun ei tunnu kipua. Tää on siis tosi pahasti sirpaleina, reisiluu alhaalta pelkän raudan varassa, mutta jostain syystä se ei satu yhtään vaikka kuulemma pitäis olla tosi kipeä :D
Tahtoo samat dropit :dance:

Oli pakko kaivaa tuolta kesäkuulta Janpan postaama biisi. Clickiti click

Loistava. :D

e. Tähän ois voinu mennä Biisi josta häpeät tunnustaa pitäväsi- trediin, mutta mä en häpeä! :rock:

Kimsson: Meni duuni päiväkin aika tylsästi kun en saanu naureskella sun jutuilla. Lopeta se koulu ja meet takas töihin? Mikäs sun olkapäätä vaivaa?

No en ollu, tohon aikaan olin jo aloittelemassa! Yöelämä tuli nopeesti tsekattua tasan yhen baarin voimin, Zanzibar tai joku se tais olla?

Aijaa, mietin vaan kun meillä oli kastajaiset lauantaina ja oltiin isolla joukolla torilla nöyryyttämässä uusia ykkösiä :D Ne oli pukeutuneet lampaiksi ja laitettiin ne tekemään kaikkea kivaa.
Zanzibar on ihan jees, sellanen rento paikka.

Mä oon se tyyppi, joka puuskuttaa sinisenä ympäri salia.

Jatkan bongailua :D

e. Raptori: Viinaa ja tupakkaa vaan nassuun ni kyllä se siitä :D No ei, musta tuntuu ettei sen pitäis olla tälleen. Kipulääkkeet lopetin kokonaan 4 päivää leikkauksen jälkeen. Oon vaan niin kova muija ;)

Kimsson: Meni duuni päiväkin aika tylsästi kun en saanu naureskella sun jutuilla. Lopeta se koulu ja meet takas töihin? Mikäs sun olkapäätä vaivaa?
Jos haluat pyytää Kimssonia treffeille niin voin järkätä numeron ;)
e: Alyssa - Olet mun vastakohta. Itse popsin buranaa pienimpäänkin päänsärkyyn. Tosin eipä mulla mikään muu paikka ikinä satukaan...
ee: Mäkin haluan viinaa ja tupakkaa :(

Eikö se ollutkaan niin että kaikki miespuoliset henkilöt tässä threadissa on homoja :eek: Mitäs vittua mä sitten teen täällä :rolleyes:

Onks sul sellanen valkonen pipo pääs? :O
Tästä mut tunnistaa...

url

Tekisin susta Biroo hompin käden käänteessä. Saisit moista kyytiä ettet enää edes haluaisi istua töissäkään.
Kylläpä mieli virkistyi kun söi vajaa puoli kiloa pihvelöisiä ja vähän salaattia kyytiin (se puoli lautasellista :haart:)

Meille Byrd, meille. Sinun ja minun kotiin.

Tekisin susta Biroo hompin käden käänteessä. Saisit moista kyytiä ettet enää edes haluaisi istua töissäkään.
Voin vakuuttaa ettei Kim puhu paskaa :rolleyes:

No en haluu ryhtyy hompiks ku mulla on maailman ihanin tyttöystävä. Joka on tosin tällä hetkellä Sveitsissä :jahas: Sorry Kimsson. Ilta toimet ja nukkuu.

Öitä kaikki keket:haart:

Back
Ylös Bottom