Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

sohvaperunat.jpg

pidetään keskustelu asiallisena
No mutta ku rääkät... tai siis tehtiin minulle eduksi olevia toimenpiteitä.

Siinä, kun selkää alettiin putsaamaan epiduraalia varten, niin piti keskittyä hengittämään rauhallisemmin, mutta hankalaa oli. Ei ollut paniikkikohtaus kaukana, ellei sitten ollu ihan päällä.

Sain oltua paikallaan (tärisin kyllä, mutta muuten). Pisto meni hyvin. Tänään otetaan pois. Se menee varmaan vähemmällä panikoinnilla.

Joka pierua pidättää, sillä on muutakin salattavaa.

Näin on. :)

Rommelille tiedoksi, että taas on kurkkuraiskattu olo. Tapahtui tiedottomassa tilassa, joten ei ole ku jälkisäryt jäljellä siitä letkukokemuksesta.
😃

asiallisena! ei seksijuttuja mielellään ollenkaan

paha mieli vain tulee Meille Pinttyneille

^ kuulostaa pilvenpolttokutsulta. Valittee vaan kohteeksi jonkun rastapään, niin veikkaisin onnistumisprosenttia korkeaksi.

Liekö pettyvät, kun selviää, että olikin pillusta eikä pilvestä kyse.

^ kuulostaa pilvenpolttokutsulta. Valittee vaan kohteeksi jonkun rastapään, niin veikkaisin onnistumisprosenttia korkeaksi.

Liekö pettyvät, kun selviää, että olikin pillusta eikä pilvestä kyse.
Mä ajattelin, että joku vois luulla, että kyse olis jostain pieruhommista. Pilvenpoltto ei tullut mieleenkään, mutta varmaan siksi, kun en sitä ite harrasta.

Autourheilun

harvoja lajeja raktoripullingin ja äkkilähtöjen lisäksi joihin #degröna ei ole saanut sekoitettua näppejänsä

pl.kaupunkiradat missä noissakin vehkeissä pitää olla äänen,vaimennus

noissakin lajeissa meikäämustalainen on käyttäny jo kahtena etellisenä kesänä korvatulppia: aina #läsnä ollessa

tulee etes vähän hyvä mieli, kun on "elmässä" jotain tapahtumia joissa tarvii käyttää suojausta

Sinappi maistui pitkään todella häiriintyneeltä, nyt sen maku on palautunut ja makkaraa on mennyt kilokaupalla 😁
Hyvä. Makkara ilman sinappia onkin yhtä turha kuin maksalaatikko ilman rusinoita.

Minä en varmaan koskaan enää syö kinkkukiusausta. Ei vaan pysty.
Minulla haistan välillä sellaista palaneen käryä tai röökin hajua. Saattaa tulla ihan yhtäkkiä. Makuaisti on jotenkin laimee. Maistaa kyllä, mutta silleen laimeasti. Tämä ärsyttää ruuanlaitossa eniten. On tullut useaan otteeseen maustettua ruoka senverran rapsakasti että on jäänyt perheeltä syömättä
Hei joo! Sellanen käry käy välillä nenään ihan ilman syytä ja koska ainoana sen haistan, niin joko se on näitä jälkimaininkeja tai sitten se olen vaan minä.

on muuten tullut kuntoilusaleiltua pian 24 vuotta
Ekan kerran taisin astella salille 17v sitte.

Minäki muistan tämän. Erona nykyiseen p2p systeemiin dc++ piti liittyä hubeille minkä käyttäjiltä ladattiin tiedostoja. Mutta pystyikös yhtä tiedostoa lataamaan useammalta käyttäjältä samaan aikaan?
Kyl.

Mitähän sitä tekis vappuna.🤔
Muutakin kuin selata mm. pakkiksen lukemattomia viestejä? Melkein vois kyllä heittäytyä villiksi ja viettää vappua kerrankin jotenkin muutenkin kuin lasten kekkereillä.

Hyvä. Makkara ilman sinappia onkin yhtä turha kuin maksalaatikko ilman rusinoita.

Minä en varmaan koskaan enää syö kinkkukiusausta. Ei vaan pysty.

Hei joo! Sellanen käry käy välillä nenään ihan ilman syytä ja koska ainoana sen haistan, niin joko se on näitä jälkimaininkeja tai sitten se olen vaan minä.
Mulla on tuollaisia silloin tällöin. Yleensä kun on nukahtamassa. Sitten käy nuuskimassa huoneet läpi ja huomaa ettei missään mitään hajua olekaan. Enkä ole ainakaan tietoisesti mitään koronia sairastellut.

Back
Ylös Bottom