Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taisin tuhota eilen ilmakehää
Taisin tuhota eilen ilmakehää, m
No mutta ku rääkät... tai siis tehtiin minulle eduksi olevia toimenpiteitä.pidetään keskustelu asiallisena
Joka pierua pidättää, sillä on muutakin salattavaa.

Sehän vois olla ihan hyvä semmonen huono iskurepliikki. ”Tuutko tuhoamaan mun kanssa ilmakehää meille?”.Taisin tuhota eilen ilmakehää,
Sehän vois olla ihan hyvä semmonen huono iskurepliikki. ”Tuutko tuhoamaan mun kanssa ilmakehää meille?”.![]()
Mä ajattelin, että joku vois luulla, että kyse olis jostain pieruhommista. Pilvenpoltto ei tullut mieleenkään, mutta varmaan siksi, kun en sitä ite harrasta.^ kuulostaa pilvenpolttokutsulta. Valittee vaan kohteeksi jonkun rastapään, niin veikkaisin onnistumisprosenttia korkeaksi.
Liekö pettyvät, kun selviää, että olikin pillusta eikä pilvestä kyse.
Rovanperä oli eilen lapualla reenaamassa, kävikö #paikkakunnan kuntit katsomassa, Minä en jaksanut
Autourheilun
Hyvä. Makkara ilman sinappia onkin yhtä turha kuin maksalaatikko ilman rusinoita.Sinappi maistui pitkään todella häiriintyneeltä, nyt sen maku on palautunut ja makkaraa on mennyt kilokaupalla![]()
Hei joo! Sellanen käry käy välillä nenään ihan ilman syytä ja koska ainoana sen haistan, niin joko se on näitä jälkimaininkeja tai sitten se olen vaan minä.Minulla haistan välillä sellaista palaneen käryä tai röökin hajua. Saattaa tulla ihan yhtäkkiä. Makuaisti on jotenkin laimee. Maistaa kyllä, mutta silleen laimeasti. Tämä ärsyttää ruuanlaitossa eniten. On tullut useaan otteeseen maustettua ruoka senverran rapsakasti että on jäänyt perheeltä syömättä
Ekan kerran taisin astella salille 17v sitte.on muuten tullut kuntoilusaleiltua pian 24 vuotta
Kyl.Minäki muistan tämän. Erona nykyiseen p2p systeemiin dc++ piti liittyä hubeille minkä käyttäjiltä ladattiin tiedostoja. Mutta pystyikös yhtä tiedostoa lataamaan useammalta käyttäjältä samaan aikaan?
Muutakin kuin selata mm. pakkiksen lukemattomia viestejä? Melkein vois kyllä heittäytyä villiksi ja viettää vappua kerrankin jotenkin muutenkin kuin lasten kekkereillä.Mitähän sitä tekis vappuna.![]()
Mulla on tuollaisia silloin tällöin. Yleensä kun on nukahtamassa. Sitten käy nuuskimassa huoneet läpi ja huomaa ettei missään mitään hajua olekaan. Enkä ole ainakaan tietoisesti mitään koronia sairastellut.Hyvä. Makkara ilman sinappia onkin yhtä turha kuin maksalaatikko ilman rusinoita.
Minä en varmaan koskaan enää syö kinkkukiusausta. Ei vaan pysty.
Hei joo! Sellanen käry käy välillä nenään ihan ilman syytä ja koska ainoana sen haistan, niin joko se on näitä jälkimaininkeja tai sitten se olen vaan minä.