Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaikkee sitä kylillä kuuleekin.. mut sanotaanko että oon käynyt lukiota, en käyny lukion. :D

Hmmm.. Piti jäädä matkan varrella vaklaamaan, mitä on tapahtunut, kun oli lanssi, maija, prätkäkyttä ja peruspartio tuolla "parkissa" keskellä tietä. Joku siellä makas maassa ja joku akka-autokuski kimitttää "Onko mun pakko jäädä tähän ku ei oo osaa eikä arpaa!"
No on kyllä, kansalaisuus velvoittaa :)

Kaikkee sitä kylillä kuuleekin.. mut sanotaanko että oon käynyt lukiota, en käyny lukion. :D

Mulla taas kaveripiiri oli laajin sillon yläasteella. Tunsin ihan kaikki jota siinä koulussa kävi ja kaikki tunsi mut. Lukio/Amis oli kyl aikamoinen jakaja ja niin oli tyttö jonka kanssa rupesin lukiossa seurusteleen.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2106204&postcount=88

...

e: Miten tuo pitäisi ymmärtää?

Hmmm.. Piti jäädä matkan varrella vaklaamaan, mitä on tapahtunut, kun oli lanssi, maija, prätkäkyttä ja peruspartio tuolla "parkissa" keskellä tietä. Joku siellä makas maassa ja joku akka-autokuski kimitttää "Onko mun pakko jäädä tähän ku ei oo osaa eikä arpaa!"

Oot utelias... En tiedä onko hyvä vai huono merkki...:dance2:

Ei tartte toristaa jos ei taho.
No niin, kunnon apassi!

Mitäs vittua sitten teit tai teet?
Vedin neljä vuotta ja kirjotin puolet sit loppu kiinnostus nii menin töihin. Paljon kivempaa tämä.

Missä saa tehdä 16h päiviä? (viittaan Qaniin)

No ei niin.. Mut tollanen asenne harmittaa... =) Jos on ainoo silminnäkijä niin olishan se nyt kiva!

Oon ihan helvetin utelias, saan usein siitä kuullakin... :rolleyes:

Vartijoilla ei ole ihmisoikeuksia...

Säkö niitä hälyjä aina mulle aikoinaan soitelit? Joku kauniin kuulonen nainen siel öisin ain kehtas keskeyttää kierron..

Ei vais..

Mä sanon tän jo toisen kerran mutta taidat olla mun unelmian nainen :D

Oon juonu kaakaota koko päivän, tunnustan... :nolo:

jawhead, kiva kuulla ;) Mähän niitä soitin tietenkin.

Mut nyt :zzzz:

Keep going :rock:

Oonko mä ainut selvinpäin?
Qan on saleen ottanut, eihän töitä selvinpäin...

btw: Huomenna treeniä, kinttupäivä, aamusta
Mullakin salipäivä huomenna, saa nähdä mitä tullee kun nytkin viski päissäni täällä lässytän.

Back
Ylös Bottom