Oletko kokeillut kuvaa jossa istut tohtorin porchessa?
e
ei sovi tyyliin tommonen juksaaminen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletko kokeillut kuvaa jossa istut tohtorin porchessa?
No kyllähän sillä nyt jonku golddiggerin löytäis?Ei sillä saa edes sääliä.
Varmaan parempi onni olisi jos etsisi håmåsexuellia golddiggeria.No kyllähän sillä nyt jonku golddiggerin löytäis?
No ei sekään varmaan huono vaihtoehto olis. Onko sun possu homomagneetti?Varmaan parempi onni olisi jos etsisi håmåsexuellia golddiggeria.
Minä voisin istua tohtorin polvella!Oletko kokeillut kuvaa jossa istut tohtorin porchessa?
No ei se ainakaan naisoletettuja vedä puoleensa. e: joku oli joskus entisen kuntosalin pihalla piirtäny possun päällä olleeseen lumeen hymynaaman, uskottelen itselleni että sitä ei tehnyt mies.No ei sekään varmaan huono vaihtoehto olis. Onko sun possu homomagneetti?
milläs tekstillä Minä saisin tinneristä, kuvilla ei saa
No mutta jos sulla nainen on jo valmiiksi kyydissä niin ei sinne mitään naisoletettujen ryntäystä kyllä ole tiedossakaan.No ei se ainakaan naisoletettuja vedä puoleensa. e: joku oli joskus entisen kuntosalin pihalla piirtäny possun päällä olleeseen lumeen hymynaaman, uskottelen itselleni että sitä ei tehnyt mies.
Jaha se on mun profiilikuva ja teksti päätynyt yleiseen levitykseen.
Eij, mutta jotain lähestymisiä yksin liikkeellä ollessa ollut. Miähiltä.No mutta jos sulla nainen on jo valmiiksi kyydissä niin ei sinne mitään naisoletettujen ryntäystä kyllä ole tiedossakaan.
Minusta on vähän väärin puhua porschesta kotterona..Eij, mutta jotain lähestymisiä yksin liikkeellä ollessa ollut. Miähiltä.
e: menee varmasti siihen eilen(kö) puhuttuun (kirjoitettuun?) "mauttoman pröystäilyn" katekoriaan koko kottero
No koko "automobiili"Minusta on vähän väärin puhua porschesta kotterona..
Mustalaisilta luulis löytyvän halavalla.Alkaa tuo 20v päivä lähestymään. Pitäisi kuulemma ostaa najselle timanggisormus. Mistäs sellaisia ostetaan jotenkin järkihintaan? Säilyykö tuollaisissa arvo mitenkä?
Sopii sormeen ja paljon timantteja.Alkaa tuo 20v päivä lähestymään. Pitäisi kuulemma ostaa najselle timanggisormus. Mistäs sellaisia ostetaan jotenkin järkihintaan? Säilyykö tuollaisissa arvo mitenkä?