Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sylvikö se tässä postaa?

cb44u.webp

Interlagosissa olisi ajot. Vuokra-autossa tankki täynnä. 4h ajomatkaa. Ei jotenkin kinostele. Taidan vaan maata hotellissa sängyssä. Sama homma ollut Singaporessa työreissulla. Yöllä tosin kävin hippaileen siellä radalla. Toinen kerta lensin Balille surffaan.

Viimeksi muokattu:
Kipinässä kanssa, vaikka ei ois mun vuoro.
Eilen oli pitkästä aikaa jonkin verran fyysistä aktiviteettia ja puolen yön aikaan nukkumaan, olo ihan pirtee.
Paino perkele ei vaan laske, ei pysty käsittämään.
Interlagosissa olisi ajot. Vuokra-autossa tankki täynnä. 4h ajomatkaa. Ei jotenkin kinostele. Taidan vaan maata hotellissa sängyssä. Sama homma ollut Singaporessa työreissulla. Yöllä tosin kävin hippaileen siellä radalla. Toinen kerta lensin Balille surffaan.
Huonoja ja vielä huonompia vaihtoehtoja sulla :)
#sarcasm

Onkohan @Kajsna eksynyt hiihtoputkessa?
En. Vuokatin pyörähdys oli vuorokauden/kahden hiihtolenkin mittainen. Sen jälkeen olen pysynyt Kuopiossa. Vettä näyttää satavan, täytyy pohtia onko järkeä lähteä ensilumenladulle tänään.
Vai oisko vaihtunut ryyppyputkeen?
Ei sellaisia. Nukkuu huonosti ja tulee huono olo. Ehkä viisi kertaa olen yrittänyt juoda kahtena päivänä peräkkäin, mutta toinen päivä on jäänyt parin ottamiseen.

Kun kerran ollaan parisuhteessa niin pitää ostaa parivuoteen peite, samalla oli toive että nalle-puh kuosi vaihtuu johonkin. Ihan sama mihin.
On kätsää kyllä kun voi shoppailla netissä tuotteet valmiiksi ja menee vain hakemaan liikkeestä, ei tartte siellä pyöriä ja kysellä tyhmiä.

Parivuoteen peite?
Siis semmonen peitto missä kaks immeistä saman peiton alla?
Ei ny vittu semmosta.
Vaikka sulla pillu kotona ja panet sitä, niin nukkuminen on jokaisen oma asia. Nukkuminen tehdään aina itsensä kanssa, ei toisen. Jos toinen nukkuu huonosti, niin ei sun tarvi.

Back
Ylös Bottom