Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Komia kuva!
Ja akseleita
Ilmeisesti lähti itärajalle vastaanottamaan.
Kätelty pari kertaa, mukavan oloinen savolaisukko.Ponssen hallituksen puheenjohtaja kävi moikkaamassa aamupalalla. Ihmetteli kun suomea kuuli.
Huonoja ja vielä huonompia vaihtoehtoja sullaInterlagosissa olisi ajot. Vuokra-autossa tankki täynnä. 4h ajomatkaa. Ei jotenkin kinostele. Taidan vaan maata hotellissa sängyssä. Sama homma ollut Singaporessa työreissulla. Yöllä tosin kävin hippaileen siellä radalla. Toinen kerta lensin Balille surffaan.

Pikkasen vähä testiä vähä
![]()
Jäikö koulun englannintunnilta mitään päähän? Testaa 25 kysymyksellä, kuinka hyvin osaat englantia
Suomalaiset osaavat keskimäärin varsin hyvin englantia. Nekin, jotka vähättelevät taitojaan, osaavat yleensä yhtä ja toista. Testaa!www.is.fi
Jarmo?Ponssen hallituksen puheenjohtaja kävi moikkaamassa aamupalalla. Ihmetteli kun suomea kuuli.
En. Vuokatin pyörähdys oli vuorokauden/kahden hiihtolenkin mittainen. Sen jälkeen olen pysynyt Kuopiossa. Vettä näyttää satavan, täytyy pohtia onko järkeä lähteä ensilumenladulle tänään.Onkohan @Kajsna eksynyt hiihtoputkessa?
Ei sellaisia. Nukkuu huonosti ja tulee huono olo. Ehkä viisi kertaa olen yrittänyt juoda kahtena päivänä peräkkäin, mutta toinen päivä on jäänyt parin ottamiseen.Vai oisko vaihtunut ryyppyputkeen?
renuspa.fi
Ei toimi.
Tuurillaan olen hitsannut ton nostopuomin