Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos yhtään jawheadiä tunnen, niin se on kohta menoa.. kaverin pikkusiskolle siis... ;)

No jos se ois yhtään paremman näkönen niin voisin käydä pan.. vilkaseen. :D

Tarviiko ees olla kovin hyvännäkönen..? Harvoin sitä kuitenkaan nuorta lihaa pääsee maistamaan... Nam nam, maistuis varmaan sullekin, jawhead ;)

No mää oon kuule niin saatanan nirso ettei mulle ihan kuka tahansa kelpaa.. :D En suostu pussi päähän kompromissiin.

Ronkelit runkkaa. :jahas:

edit: Oho, mun ties kuinka mones oneliner-posti tässä threadissä. Pitää yrittää vähän asiaakin saada viesteihin välillä, etten oo niin kuin kaikki muut tänne postailevat.

voi helvetti ku ees sanotaan sana "pikkusisko" ni mä rupeen juoksee ympäri kämppää semmonen tuomiopäivän seisokki tanassa et ei saatana.

voi helvetti ku ees sanotaan sana "pikkusisko" ni mä rupeen juoksee ympäri kämppää semmonen tuomiopäivän seisokki tanassa et ei saatana.

Haluuks ostaa mun pikkusiskot? 2 kpl, -94 ja -95. Hinnasta voidaan neuvotella.

Mä annan sille sit sun numeron :D

Alyssa, joo! :kuola: ne on kyl aika nuoria mut kerran sitä vaan eletään :)

jawhead, anna vaan. Sano et umpikiimanen ja kyltymätön sonni etelästä :D

Jees, nyt on pikkusiskot sitten myyty :D Sain nekin pois jaloista.

Jees, nyt on pikkusiskot sitten myyty :D Sain nekin pois jaloista.

Miks oot poistanu ikäs tosta oikeel olevasta porfiili-jutusta?

Ihmiskauppaa alaikäisillä tytöillä.. Millaisenkohan vankilatuomion tuostakin saisi?

Suomes varmaan pääsis ekakertalaisena puolella vuodella..

Kattokaa In Bruges.

Tämän palstan perusteella se on tuossa lojunut eilisen päivän. Jos sitä parin tunnin päästä kattelis sitte

Miks oot poistanu ikäs tosta oikeel olevasta porfiili-jutusta?

Ettei kaikki tietäis sitä. Ku oon kuitenkin niin paljon kypsempi ku voisi olettaa. :D

Ihmiskauppaa alaikäisillä tytöillä.. Millaisenkohan vankilatuomion tuostakin saisi?

En sais mitään ku osaan hymyillä ja mul on siniset silmät :rolleyes:

Kerro ny ees paljo sait vai mitä sait? ;)

En tiiä vielä, ei niist kauheen paljoo voi pyytää.

Siis helkkari soikoon nuoret miehet on sitten oikukkaita pas....persoonia!!!!

Back
Ylös Bottom