Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Koht töihin, ihan perseestä, tekis mieli vaan nukkua.
Toiset on jo töissä. :jahas:
Vittu kun kaffet pistää pakin liikkeelle, avotoimistossa on niin mukava haista paskalle.

Niin kummilla huulilla se sitten vittuilee?
Kai se molemmilla? Alakerran se täyttää verellä aina vittuilun vuoksi ja yläpää nyt on muutenvaan perin vittumainen.

Kai se molemmilla? Alakerran se täyttää verellä aina vittuilun vuoksi ja yläpää nyt on muutenvaan perin vittumainen.

:lol2:

Hohohoo:D

MALW0001.GIF

ettepäs tiedä minkä maan lippu.

Söin lettuja. :)
Prayer, koska alat harrastaa kanssani kellonaikoja? Olen harjoitellut vuodenajoilla.

yo!
eipä tässä kummosempaa, nurmikon ajelin just ja meinas vähä kuuma iskee.

funtsin tässä just että pitäsköhän lähtä röhnöttelemään jonnekin rannalle.. koittas tuo aurinko vaa ny paistaa! :)

entäs mitä kuuluu itse Kimitolle?

Oon tekevinäni taas töitä, josta ovat maksavinaan palkkaa. Perussetti. Harkitsen tässä tuota kellonaikaharrastuksen aloittamista, tuntuu vaan vähän HC-setiltä.

Oon tekevinäni taas töitä, josta ovat maksavinaan palkkaa. Perussetti. Harkitsen tässä tuota kellonaikaharrastuksen aloittamista, tuntuu vaan vähän HC-setiltä.
kieltämättä aika mielenkiintosen kuulonen. varmaan melko koukuttavaa?
mitenköhä se harrastaminen käytännössä onnistuu?

mitenköhä se harrastaminen käytännössä onnistuu?

En tiedä, mutta olen varma, että sillä on jotain tekemistä noiden lihapullien kanssa. Myös neidon ilme viittaa siihen, että hän tietää jotain mitä ei kerro.
Itsehän olen suunnitellut ruveta arvoimaan koska klo on esim. 14:00 ja juuri silloin nousen seisomaan, heilun ja karjun niin maan perkeleellisesti kellonajan velvoittamat määrät "DING DONG". perustelen tekoni "harrastamalla kellonaikoja."

Back
Ylös Bottom