Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei sitä unta saa sillä että käy juttelemassa terapeutin kanssa. Tai ehkä toiset saa silläkin.Varmaan ihan kivaa yleistietoa, mutta voi mennä ihan metsäänkin riippuen siitä, mistä kenenkin unettomuus johtuu. Rupeat lukemaan ja stressaamaan hermoston rauhoittamisesta (lähtökohtaisesti jo nurinkurista) ja tekemään pää märkänä jotain rentoutumisharjoitteita, niin lopputulos voi olla ihan yhtä tyhjän kanssa, jos perimmäinen syy on jossain muualla.
Ei unettomuuden korjaamiseen oikein poppakonsteja ole, että ainoa "kaikkien kannattaa tehdä" -ohje, jonka minä keksin, on käydä juttelemassa jonkun hyvän ammattilaisen kanssa, että tulisi selvyyttä siihen, mistä unettomuus pohjimmiltaan johtuu. Voisin luulla, että hyvin suurella osalla unettomuudessa on vielä kyse useamman asian summasta.
Useinmiten ne elämää stressavat asiat lähtee avautumaan kun niistä pääsee puhumaan jollekin ja hoitokontaktin saaminen vie asioita eteenpäin mistä unettomuus ikinä johtuukaan.Ei sitä unta saa sillä että käy juttelemassa terapeutin kanssa. Tai ehkä toiset saa silläkin.
Ihan vaan elämän rauhoittaminen auttaa ja jotkin lisäravinteet.
Joopa jooEi sitä unta saa sillä että käy juttelemassa terapeutin kanssa. Tai ehkä toiset saa silläkin.
Ihan vaan elämän rauhoittaminen auttaa ja jotkin lisäravinteet.
Eihän se tietenkään mikään täsmälääke ole, mutta kyllä asiaan on huomattavasti paljon paremmat mahdollisuudet ratkaisua löytää, jos ja kun alkaa vähän selviämään, mistä unettomuus pohjimmiltaan johtuu. Siihen ei monesti omat rahkeet riitä.Meinasin kyllä potkia aamulla siitä sähköttelyalueen läpi, mutta vaisto sanoi että kierrä.Minä kävin tänään TJJ:tä taas katselemassa mäellä, mutta ei näkyny. Tyydyin sitten vaan sähköttelyyn.
Meinasin kyllä potkia aamulla siitä sähköttelyalueen läpi, mutta vaisto sanoi että kierrä.
Olisit joutunut sanomaan hei. Hyvä vaan ku kiersit.
Kannattaa kaatua vasta huomenna niin minä fiksaan perjantaina.Saamari vieköön. Minä kaaduin pyörällä, kun tulin töistä kotiin. Nyt on sitte kyynärpää kipiä. Yhyyy..
Se on se alkoholipitoinen juoma, esim olut.keksinyt sitä pientä punaista pilleriä jolla ratkaisee kaikki ongelmat, heti.
Ei auta tähän se, pahenee vaanSe on se alkoholipitoinen juoma, esim olut.