Jätkä on jo availlu luukkujaJoko on kalenterit hommattu?
katso liitettä 224881

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jätkä on jo availlu luukkujaJoko on kalenterit hommattu?
katso liitettä 224881

No juu, ee tarvi. En ole nähnyt vielä yhtäkään oikeasti takaisin maksavaa sopimusta. Käytännössä kun sellaisia ei voida tehdä. Jos voitaisiin, niin niitä paneeleja olisi sähköyhtiöilläkin nurkat väärällään, mutta kun ei ole.Voi olla että otan. Emmä jaksa tähän kirjottaa, jossain privalla vois heittää.
En sentäs, tuo oli mainostuote. Oli joku muu ollut innokas.Jätkä on jo availlu luukkuja![]()
Jep, ja vaikka sen tietää kyllä mistä mihin on tultu, niin silti se konkreettisuus iski tajuntaan.Muistan, kun joskus laatikkoa penkoessa tuli vastaan oma vanha salivihko.
Lyhyehkön selaamisen tunneskaala: uteliaisuus, tyrmistys ja lannistuminen ja toteamus: "vttu mitä pskaa" ja vihkon heitto takaisin laatikon perälle.
Se kyntää peltoa traktorilla niin tuttu tunne myös maantiellä.Öööö siis mitvit?
En oo ikinä ennen nähnyt että naisella olisi Geländewagen.
No juu, ee tarvi. En ole nähnyt vielä yhtäkään oikeasti takaisin maksavaa sopimusta. Käytännössä kun sellaisia ei voida tehdä. Jos voitaisiin, niin niitä paneeleja olisi sähköyhtiöilläkin nurkat väärällään, mutta kun ei ole.
Siis rahallisesti homma ei kannata. Mutta jos haluaa saada naapurit kateelliseksi, niin silloin ymmärrän asennuksen. Tai vaimon tyytyväiseksi.
Mikähän mun selkään on tullut, kävin heittämässä 4km kävelylenkin niin viimeinen kilsa ihan tuskaa kun alaselkä tulessa.
Menee kyllä samantien ohi kun hetkeksi pääsee lepuuttamaan, samaa ollut joskus kun mavetellut mutta nyt vaan röhnöttänyt. Ehkä se on just se.
Ilmeisesti ei siis ole juurikaan akustoa?Must takaisinmaksu on väärä mittari. Jos heität 6 kiloa Nokian osakkeeseen niin mikä on takaisinmaksuaika? Anyway viisastelu sikseen. Nyt takuu 10 vuotta. Eli tuottaa sen 10v eikä kikkareita tarvi omaan laskuun uusia. Parannus kun aiemmin invertterissä oli 2v takuu. Sai laskea että se pitää 2v jälkeen uusia, kaikki siitä yli bonusta.
Mikä herätti kiinnostuksen oli virtuaaliakku. Hyvittävät ylimenevästä sähköstä 14snt/kwh, sen ryöstöostamisen sijaan. Tällä sais kesän ylituotannon käyttöön.
Hankintaan kannustaisi se, että sähköyhtiö lupaa 7v aidosti korotottoman/ maksuttoman osarin (ei luottoyhtiöitä). Eihän tommoseen järkeä sitoa pääomaa, mutta osamaksulla järjestelmä maksais itse itseään.
Se että järjestelmän arvo nostaa vähintään ostohinnan verran talon arvoa realisoituu vasta myydessä, mutta ei ole just nyt näkyvissä myyntiä. Mutta naapureiden kateellisuudesta on arvoa.
Jos se takaisinmaksu on tärkeetä niin 11,5 vuotta ilman sähkönhinnan nousua, olettaen että virtuaaliakkupalvelu toimii.
Itse kun ostin kämpän niin välittäjä koitti heittää "muitakin kiinnostuneita" korttia mutta lopetti kun annoin sille tonninseteli ilmeen, tiesin että ollut melko pitkään myynnissä ja jos olisi mennyt niin oisi ollut vastaava tiedossa joten hyvällä omalla tunnolla sai miettiä omasta mielestä sopivan hinnan.Saatanan saatana, hyvä rivarin pääty meni toiselle, kun joku hätäinen rykäs varmaan suoraan pyynnin. Seuraava pitää varmaan huutaa itekin suoraan pyynnillä, jos ei ole ihan överiksi pistetty hintaa.
No, saapahan nyt taas päivitellä rauhassa näitä asuntolainatarjouksia.

Anteeksi, ku nostan esille, vaikket ite oo aikoihin avautunu aiheesta, mutta pakko kysyä.Mennäänkö naimisiin?
Olisin ikionnellinen miehestä joka tekee ruokaa.
Tuli tää taas mieleen, mulla ei ole ollut pahemmin selkäpulmia muuten kuin itse aiheutettuna.