Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikun kusipää. Se oli se termi jota sä hait.
Alyssa on todennäköisesti helppo bongata Gymillä, kun se kävelee kuin rampa-Maija. Ovelaa, kjäh, kjäh...
Jos olisit oikea kusipää, olisin jo rakastunut ;)
Ole hyvä vaan!Kaikesta mäkin näköjään mieleen tuun :D Just vasta sain urlin erääseen erittäinkin hyvään tv-sarjan seksikohtaukseen josta olin tullut jostain syystä mieleen [Thanks Columbu!]...
Vielä tulee kauniita päiviä.Vielä on kesää jäljellä?
Mä oon.Onko täällä ketään?
Joo. Täällä on liikaa jotain turhia heteroja. Ja jutut ei oo enää nerokkaan paskoja, vaan pelkästään paskoja.Ennoo lukenu tätä ketjua enää viime aikoina pahemmin, kun tää on lähteny käsistä. Ja toisaalta, en malta edes lukea...
No vittu. Siitähän se just on kiinni et jos se pakkiksen alyssa muhun rakastuu niin vasta sitten mä olen oikea kusipää. Kiitti ku kerroit.
Älä muhun rakastu, tulet pettymään.
Ei, usko nyt.
No, jos vähän sitten..
Edit. Ei oikeasti saa.

Suutuitko kun epäilin sun kusipäisyyttä?

Se on mulle herkkä asia.. :jahas:
Tän kerran saat anteeks..
..mut oli sit viimenen kerta!![]()

Eve imasee kunhan saapuu.
:wtf:
Paris Hilton caught screwing!"good guys screw you, bad guys screw you and the rest of them don't know how to screw you"
Ai saatana tää on oikeesti härski tunne. Ihan ku ei olis polvee lainkaan ja ku liikuttaa jalkaa ni tuntuu ku sääri vois yhtäkkii vaa tippuu ku polvi häviää :wtf:
Otin jalasta tuen pois ku kävin suihkussa, piti suihkutella noita haavoja. Ihan siistiltä noi kyl näyttää.
Mmmm.. Alyssa suihkuttelemassa haaroj.. haavojaan.