Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perjantai! Ja kohta eka paussi eli kuppi kahvia ja rahkaa pähkinöiden kanssa! Oikeesti kyl tekis mieli vetää perhepizza aamupalaksi mut tätä tä elämä on. Onneksi tänään pitäis työpäivän jälkeen olla ihan mukava ilta tiedossa, ja lauantaina sit päästää nörttiporukalla pelaa ekaa kertaa Gloomhaven lautapeliä! Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä pelistä? Pelaatteko muutenkaan lautapelejä kavereiden/perheenne kanssa?
Kimbleä paukutetaan raivolla pienimmän kanssa ja isommat kyykyttää mua monopolissa.

Onneksi tänään pitäis työpäivän jälkeen olla ihan mukava ilta tiedossa, ja lauantaina sit päästää nörttiporukalla pelaa ekaa kertaa Gloomhaven lautapeliä! Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä pelistä? Pelaatteko muutenkaan lautapelejä kavereiden/perheenne kanssa?
Tuo peli on tuntematon mutta lautapelit yleisellä talolla eivät. Tampereella asuessa kokoontui pieni nörttiporukkamme pelaamaan lautapelejä joka viikko. Peli-ilta oli siis tosiaan pelaamista arki-iltana, ei mitään ryyppäjäisiä mutta herkkujen napostelua kylläkin. Joskus oli joku megaluokan peli, sille varattiin koko sunnuntai.
Peli-iltoja ja sitä seuraa kaipaan kieltämättä kyllä. Olen joitakin pelejä, kuten Lords of Waterdeepin, ladannut kännykälle. Mutta eihän se ole sama asia pelata tekoälyä tai ventovieraita vastaan netissä kuin omalla tutulla porukalla huonon huumorin sävyttämänä.

Doownekin seuralaiselle banskua aamupalaksi:

IFOn.gif

Munkkipäivä.

Toteutus vielä päättämättä. Nyt tekisi mieli hillomunkkia. Kaksi kpl niin sopiva, kolmannen jälkeen ei maistu enään mikään muu kuin uni.

lisäksi: mitä ne kaveri on? tuttu sana, joskus kuullu
Ainakin niiden puute saa ihmisen monen vuoden tauon jälkeen palaamaan pakkikselle etsiessään edes pientä kontaktia ympäröivään maailmaan ja hakemaan valheellista tunnetta yhteisöön kuulumisesta. 😔

Pari tuntia päristelyä koodin parissa ja sen jälkeen päristellään vielä lisää siirtofunktioita sekä napoja ja nollia. Olisin valmis jo viikonloppua varten. On luvassa työkalujen kolistelua ja paljon.

Ainakin niiden puute saa ihmisen monen vuoden tauon jälkeen palaamaan pakkikselle etsiessään edes pientä kontaktia ympäröivään maailmaan ja hakemaan valheellista tunnetta yhteisöön kuulumisesta. 😔

elämme surkeaa aikaa, seuraava rokkenroll tapahtumakin, johon olen suunnitellut osallistuva, vasta marraskuussa
ja sekin on, koronan tähären, täydelline arvoitus onko tilaisuus silloin osallistuttavissa

elmä koostukin nyt siis, noin suurimmasta ajankäytöstä pienimpään, työn-teko -> nukkuminen -> #ajankuluksi

elämme surkeaa aikaa, seuraava rokkenroll tapahtumakin, johon olen suunnitellut osallistuva, vasta marraskuussa
ja sekin on, koronan tähären, täydelline arvoitus onko tilaisuus silloin osallistuttavissa

elmä koostukin nyt siis, noin suurimmasta ajankäytöstä pienimpään, työn-teko -> nukkuminen -> #ajankuluksi
Tuohan kuulostaa jo jännittävältä, saa jatkuvasti elää veitsenterällä ja odotella mahdollisuuksista pääsystä ihmisten keskuuteen ja elämyksiin. Olisipa omakin elämä noin hurjaa

on tullu nukuttua vähemmän, ja tehtyä työ tä? enemmän

eilen lopetin työskentely, tai sanotaanko että pääsin nukkumaan, vasta kun työ oli siinä mallissa että voi aamulla siitä jatkaa, noin klo 21:45

IMG_7251.jpg

Perkele, perjantai. Meinaa unohtua kokoajan.
Olin äsken sänkyhommissa! Liittyi tosin vain niiden roudaamiseen, vaatteet päällä.

Behmin albumi julkaistiin. Yaas. Saan ehkä tällä rauhoitettua itseni paremmin kuin sellaisella raivomusiikilla, jota juuri nyt tekisi mielentilan puolesta mieleni kuunnella.

En tiedä, että mistä ratakiskosta tässä pitää alkaa vääntää sitä, että minä tarvitsen kirjanpidosta dataa, kun pitäisi olla ihan yksinkertainen asia.

Mä olen paininut tässä että säästääkö rahaa vai hermoja.
Pitäisi uudesta hallista tehdä kaikki pikkusälä eli lopputyöt pois, olisi omia työntekijöitä mutta on ihan vittu mikä tahansa asia jota ei ole aiemmin tehnyt niin ei ne osaa ja jos yrittää niin takuuvarmasti tekee päin vittua, on muuten hermo koetuksella siinä.
Toisaalta vois palkata ihan tekijät mutta maksaa ns. vitusti.

Onko muissakin työpaikoissa ihmisiä jotka tekee ihan hyvin ne työt mitä toistaa päivästä toiseen mutta jos tulee joku tilanne eteen että pitäisi soveltaa tai jopa ihan kokonaan omaksua uutta niin ei tule yhtään mitään?

Onko muissakin työpaikoissa ihmisiä jotka tekee ihan hyvin ne työt mitä toistaa päivästä toiseen mutta jos tulee joku tilanne eteen että pitäisi soveltaa tai jopa ihan kokonaan omaksua uutta niin ei tule yhtään mitään?

Onko juuri muunlaisia :LOL::LOL: Sitä uutta kannattaa myös viimeiseen asti vastustaa, ihan vaan varmuuden vuoksi. AINA ON NÄIN TEHTY, ja ilmeisesti ajattelusta ei makseta erikseen.

Salilla aina punk-musaa, mutta muuten voi joskus tämmöstä lällyäkin.
(kohtuullisen kovat Jukka Nousiainen vibat, osa soitellut Jukan Räjäyttäjissäkin kyllä)

Onko juuri muunlaisia :LOL::LOL: Sitä uutta kannattaa myös viimeiseen asti vastustaa, ihan vaan varmuuden vuoksi. AINA ON NÄIN TEHTY, ja ilmeisesti ajattelusta ei makseta erikseen.
Ei vissiin, aina vertaa vain itseen ja miettii että miten vitussa mä pystyn suorittamaan lähes asian kuin asian ellei tietsikkahommia lasketa mukaan.
Tosin siihenkin on varmaan syy miksi nämä ihmiset onkin palkkatyössä.
Ja tosiaan ei ole tarkoitus mitenkään ihmisenä halventaa ja on hyviä siinä mitä tekevät päivät, ihan vain pohdin asiaa jälleen kerran kun oli tapetilla.
Ette meinaan usko kuinka vaikeaa voi olla kaksi ihmistä saada ruuvaaman 2m pitkä lauta kiinni sormella vierestä näytettyyn paikkaan.. ei saatana kun vituttaa vieläkin.

Back
Ylös Bottom