Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en jaksa ihmisiä.
Se sun funtsima IT-tuen paikka ei tule sitten varsinaisesti auttamaan tuossa asiassa.

P.S tietääkö joku pitäskö tommonen kortisonikuuri vedellä loppuun saakka, vaikka mihinkään ei enää kolota..? 2 / 3 päivää toki jo takana, että sama kai tuo on huomenna vielä huitaista pillerit.

P.S tietääkö joku pitäskö tommonen kortisonikuuri vedellä loppuun saakka, vaikka mihinkään ei enää kolota..? 2 / 3 päivää toki jo takana, että sama kai tuo on huomenna vielä huitaista pillerit.

Kortisoni pitää ajaa alas suunnitellusti, joten älä lopeta kuin seinään sen syömistä.

Kortisoni pitää ajaa alas suunnitellusti, joten älä lopeta kuin seinään sen syömistä.
Niin tuo resepti oli kolmen päivän kuuri. Ei viittis itekseen alkaa popsimaan ylimääräisiä :D

muoksista. ja tosiaan kun tuo tulehdus, johon tää on, loppui näemmä jo yhden päivän jälkeen, niin tuumasin syödäkö enää loppuja suotta.

Niin tuo resepti oli kolmen päivän kuuri. Ei viittis itekseen alkaa popsimaan ylimääräisiä :D

muoksista. ja tosiaan kun tuo tulehdus, johon tää on, loppui näemmä jo yhden päivän jälkeen, niin tuumasin syödäkö enää loppuja suotta.

Kolme päivää? Oho. Sitten perun sanani ja vetoan kouluttautumattomuuteen. :censored: kokemukset rajoittuu 2-4 vko kuuritteluun.

Kolme päivää? Oho. Sitten perun sanani ja vetoan kouluttautumattomuuteen. :censored: kokemukset rajoittuu 2-4 vko kuuritteluun.
Pappavaivana kihtiä.. Vaikka pysyy elintavoilla suht hyvin poissa, niin välillä ilm. rasituksen ja juomattomuuden (veden!) yhteisvaikutuksesta tulehtuu koipi. Eikä noi tulehduskipulääkkeet aina auta kovin häävisti.

Ja kun työterveyteen oli pirun huonosti aikoja, että ois hakenut vaan kortisonipiikin niveleen, niin sain vähän kiertoteitse tuon nappulakuurin.

Korona on tehnyt musta introvertin. Mä en jaksa ihmisiä.

Pitää sanoa, että itsekään en varsinaisesti ahdistu siitä, että ihmisiä kehoitetaan pysymään kotona. Vielä kun perkele tottelisivat. Esim. kaupassa käynti on paljon mukavampaa, jos siellä on vain esim. 30% siitä ihmismäärästä, mitä normaalisti olisi.
Itse viihdyn muutenkin varsin hyvin omassa kodissa, etenkin kun sitä on tässä pikkuhiljaa rempattu mieleiseksi. Eli olen yksi niistä, joita etätyöt ja kotona hengailu muutenkin ei haittaa millään tavalla.

Kyllä mä silti ihmisistä pidän, en vaan halua nähdä liian montaa samalla kertaa. Että ehkä olen sellainen "puoli-introvertti" :unsure:

Vältän edelleen turhaa julkisien käyttöä jos ei ole pakko käyttää. Havainnontia ihmisten ilmoilla liikkumusesta, kun tulin bussilla kotiin ja bussi täynnä niin oli aavistuksen verran kiusallisempaa istua tuntemattoman viereen bussissa mitä ennen.

Melkein olin kysymässä että sopiiko istua, mutta bussi oli sen verran täynnä että olisin ollut käytävällä vain tukkeena. Maskiakaan en käyttänyt kun yksi herra istui viereeni, hän taas käytti maskia ja katsoi hetken minuun päin ihan kuin olisi kysymässä jotain. Suomalaisethan on aina tunnettuja siitä, että pitävät mieluusti turvaväliä sosiaalisista syistä mutta joskus tuntuu että tämä covid tilanne korostaa entistä enemmän.

En minä erakko ole, väsyn kyllä aika nopeasti sosiaalisissa tilanteissa. Keskusteluissa viihdyn ennemmin porukassa jossa voi tarpeen tullen vetäytyä eikä tarvitse olla kokoajan äänessä. Joskus kahdenkeskiset jutustelut äityvät kiusallisiksi jos syntyy pitkä hiljaisuus.

Pääsin muuten haastatteluun siihen IT-tuen paikkaan.

Siis mä puhun työkseni paljon puhelimessa ja se on ihan ok kunhan ei manaa niitten tyhmyyttä niille luuriin vaan työkavereille puhelun jälkeen.
Mutta mä en jaksa kun ihmiset soittaa mulle töiden jälkeen kun pitää yrittää myydä asioita.

2+2=4
abstraktio, yleistys

1+1=3
Jos kukon ja kanan pistää yhteen vuodeksi, tulee kahdesta vuodessa kolme

1+1=1
Jos ketun ja kanan jättää hetkeksi kaksin, tulee summasta yksi

2+2=5
2 solua + 2 solua = 5 solua, jos yksi soluista jakaantuu kahtia ja yksi kuolee.

lähde

Pääsin muuten haastatteluun siihen IT-tuen paikkaan.

Siis mä puhun työkseni paljon puhelimessa ja se on ihan ok kunhan ei manaa niitten tyhmyyttä niille luuriin vaan työkavereille puhelun jälkeen.
Mutta mä en jaksa kun ihmiset soittaa mulle töiden jälkeen kun pitää yrittää myydä asioita.
Noni...

Nii hyviä juttuja!
Tänää tokasin iäkkäämmälle herramiehelle, että sittenpä vaatetta pois, bokserit saa jäädä. "Mistäs sinä osasit arvata, että sellaset on jalassa?" Omaksi parhaaksi toivoin, että sellaset löytyy. Lohduttelin, että varmasti olisin löytänyt vaippojakin jostaki, mikäli olisi pitänyt alasti herran hillua. Toisaalta joillaki ne alusvermeet on sen verran väljät, että melkeinpä sama, jos alasti olisivat.

Iha näi vinkkinä, että ehjät ja puhtaat alusvaatteet olisi ihan kiva. Ja mielellää sellaset, että heiluvat pysyy piilossa. Kiitos.
Ensi viikolla työterveystarkastus, tarviiko siellä kalsarisillaan olla?
En muista miten oli etellisen kerran.

Back
Ylös Bottom