Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se sun funtsima IT-tuen paikka ei tule sitten varsinaisesti auttamaan tuossa asiassa.Mä en jaksa ihmisiä.
P.S tietääkö joku pitäskö tommonen kortisonikuuri vedellä loppuun saakka, vaikka mihinkään ei enää kolota..? 2 / 3 päivää toki jo takana, että sama kai tuo on huomenna vielä huitaista pillerit.
Jos se on lyhyt kuuri niin ei taida sisältää mitään vierotushoitoa?Kortisoni pitää ajaa alas suunnitellusti, joten älä lopeta kuin seinään sen syömistä.
Niin tuo resepti oli kolmen päivän kuuri. Ei viittis itekseen alkaa popsimaan ylimääräisiä :DKortisoni pitää ajaa alas suunnitellusti, joten älä lopeta kuin seinään sen syömistä.
Niin tuo resepti oli kolmen päivän kuuri. Ei viittis itekseen alkaa popsimaan ylimääräisiä :D
muoksista. ja tosiaan kun tuo tulehdus, johon tää on, loppui näemmä jo yhden päivän jälkeen, niin tuumasin syödäkö enää loppuja suotta.
Pappavaivana kihtiä.. Vaikka pysyy elintavoilla suht hyvin poissa, niin välillä ilm. rasituksen ja juomattomuuden (veden!) yhteisvaikutuksesta tulehtuu koipi. Eikä noi tulehduskipulääkkeet aina auta kovin häävisti.Kolme päivää? Oho. Sitten perun sanani ja vetoan kouluttautumattomuuteen.kokemukset rajoittuu 2-4 vko kuuritteluun.
Mulla on soinut puhelin varmaan 2 kertaa sitten viime viikon keskiviikon.Korona on tehnyt musta introvertin. Mä en jaksa ihmisiä.

Korona on tehnyt musta introvertin. Mä en jaksa ihmisiä.
Noni...Pääsin muuten haastatteluun siihen IT-tuen paikkaan.
Siis mä puhun työkseni paljon puhelimessa ja se on ihan ok kunhan ei manaa niitten tyhmyyttä niille luuriin vaan työkavereille puhelun jälkeen.
Mutta mä en jaksa kun ihmiset soittaa mulle töiden jälkeen kun pitää yrittää myydä asioita.
Ei ne verkkokauppa-asiakkaat onneksi soittele!Noni...
Enmää sitä vaan mietin mihin firmaan olitkaan menossaEi ne verkkokauppa-asiakkaat onneksi soittele!

Ensi viikolla työterveystarkastus, tarviiko siellä kalsarisillaan olla?Nii hyviä juttuja!
Tänää tokasin iäkkäämmälle herramiehelle, että sittenpä vaatetta pois, bokserit saa jäädä. "Mistäs sinä osasit arvata, että sellaset on jalassa?" Omaksi parhaaksi toivoin, että sellaset löytyy. Lohduttelin, että varmasti olisin löytänyt vaippojakin jostaki, mikäli olisi pitänyt alasti herran hillua. Toisaalta joillaki ne alusvermeet on sen verran väljät, että melkeinpä sama, jos alasti olisivat.
Iha näi vinkkinä, että ehjät ja puhtaat alusvaatteet olisi ihan kiva. Ja mielellää sellaset, että heiluvat pysyy piilossa. Kiitos.
Miehistä en tiedä mutta naisten ei tartte olla.Ensi viikolla työterveystarkastus, tarviiko siellä kalsarisillaan olla?
En muista miten oli etellisen kerran.