Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joskus maisteltava näitä kakkoslaatuisiakin kun tullut hankittua.

IMG_20200731_222643.webp

No en nyt vittu tiijä mitä taas on menossa mutta jos toisen kanssa oltu jo viikko saman peiton alla hotellissa putkeen ilman seksiä jne. niin onhan tää jollain tapaa väärin.
Ei ole siis oikeasti muuttamassa, vaikkakin se kokoajan heittelee että "meidän uudessa asunnossa" jne. juttua :unsure:
Kuulostaa pitkältä avioliitolta. Viikko hotellissa samassa sängyssä ilman seksiä.

Mä ahdistuisin tuollaisesta ja juoksisin karkuun :X3:

Itellä kävi hirvee säkä, kun bongasin muusikoiden netistä ton toisen (Stanford D5 pro). Noita tehtiin aikanaan ilmeisesti Furchin tehtaalla, toi on kokopuinen (kuusikansi ja ruusupuuta sivut) ja soi kyllä hienosti. Täysrempan joutui kyllä teettämään ja olikohan nyt satula ja tallapala kun tehtiin kokonaan uusiksi, mutta ei tuo remontinkaan kanssa tainnu kuutta sataa maksaa.

Yammun LL6 on sitten "halpiskitarana". Toihan on tuommonen vähän jykeväkoppaisempi. Vähän raskas soittaa, mutta kai tuotakin saisi säädetyksi. Noi on hintalaatusuhteeltaan ihan asiapelejä kanssa.

Ja Martinehan on koko ajan käytettynäkin tarjolla. Niitä halvempia mallejahan saa jo varmaan viiteen sataan tai allekin.

muoks. tuossa nyt kuva tuosta Stanfordista:

katso liitettä 219707
Tota LL6 oon katellukin, kun välillä liikkuu alle viiteen sataan..

@Max131 kerro sit oliko hyviä maisemia :rolleyes: mä oon päivän poissa kaupungista. Itse olis kiva nähdä millasta katsojaa tapahtuma kerää kokoon😁
Kyllä mää taidan kuitenkin kiekkoa mennä heittämään. Kivittäisivät vaan poies tuolta rannalta.

Tota LL6 oon katellukin, kun välillä liikkuu alle viiteen sataan..
Joo, ei tolla kauheasti vikaan pitäs mennä. Mikin toki joutuu laittamaan erikseen, jos semmosta tarttee.

Työnsin kokeilumielessä jotkut .12 Elixirin kielet tuohon ja mätsää varsin mainiosti.

Kyllä mää taidan kuitenkin kiekkoa mennä heittämään. Kivittäisivät vaan poies tuolta rannalta.

Joo, ei tolla kauheasti vikaan pitäs mennä. Mikin toki joutuu laittamaan erikseen, jos semmosta tarttee.

Työnsin kokeilumielessä jotkut .12 Elixirin kielet tuohon ja mätsää varsin mainiosti.
Emmää semmosia. Mulla on nyt noi konkkamikit nauhottelua varten.

Jokohan sitä uskaltaisi julistaa itsensä terveeksi, vuorokauteen ei ole sattunut kurkkuun eikä ole tarvinnut oksennella limaa.

Hassusti alkoi ensimmäisenä virallisena lomapäivänä ja päättyi viimeisenä virallisena lomapäivänä.

Tämä monikulttuurisuuden pakkosyöttäminen hieman nyt tökkii. Prkl, kun ei enää etes aakkospussissa lue "aakkoset", vaan nyt teksti on jotakin lähi-idän sykeröä.
"aakkosten 50. juhlavuoden kunniaksi yhä useammalla suomessa puhutulla kielellä."

Hohhoijaa..

Back
Ylös Bottom