Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Doktor voisi hommata pyörän, pääsisi sillä ainakin autolle, jos ei muuta käyttöä synny.![]()
Veljellä on mökki Savukoskella, sinne menevä tie ei näy edes kartoissa.Tässä sun kartassa Enontekiön toisen ännän alapuolella on kuntakeskus Hetta, joka myös oli vastausvaihtoehtona.
Mutta joo, pohjoisessa kunnat ovat aika kookkaita ja harvalukuisia.
![]()
Ja pääseehän sillä nyt kerran vuoteen oluelle. Tai useammankin, jos säät sallii.
Mä pohdin ihan tosissaan sähköpotkulautaa koska sillä ois kätsä tulla kännissä kotiin.
Suosittelen golffia tekosyyksi. On muuten perseestä!Lähinnä nämä kerettiläiset ajatukset polkupyörästä ovat lähtöisin siitä, että tekisi mieli kesällä mennä ulos. Mutta kun ei ole syytä sinne mennä.
Suosittelen golffia tekosyyksi. On muuten perseestä!
Pääasia, että on vesillä. Se on mukavaa.Ihan perus tsutsuki
Henkilöauto???
No eikös tuo oo just se? Täh?Tämä olisi yksi vahva pointti.
Ja tämä vielä vahvempi. Olen harkinnut tämmöstä.
![]()
Henkilöauto???
Menomatka sujuu terassille ihan kivutta mutta jostain syystä se takaisin tuleminen on annelista kävellen.
Oon tainnu kysyä aiemminkin, mutta onko teillä mitään semmosta guilty pleasure-bändiä? Kuuntelette, mutta ette välttämättä kehtaa siitä kellekkään sanoa, kun on vähän noloa