Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Käyn itseasiassa sitä salaa lukemassa mutta ei mulla oo oikein sanottavaa siellä kun siellä vaan haukutaan ja arvostellaan niin paljon. Liian raskasta ja uuvuttavaa osallistua. Tykkään vähän tällasesta kepeemmästä.
Itse asensin Twitterin pari päivää sitten. Nyt tekisi mieli puukottaa itseä naamaan kaikkien näiden femakkojen ja niitä peesaavien ”miesten” ja muunsukupuolisten juttujen tähren.

Toisaalta tunnen myötätuntoa heitä kohtaan siitä, miten jotkut voi olla niin vitun tyhmiä, ja joutuvat vielä elämään itsensä ja ajatustensa kanssa koko ajan.

Taisteluni ei nyt oikein etene, jäänyt jumittamaan 2. lukuun puoliväliin. Vittu kun alkaa nukuttaa sen kuuntelu aina parin minuutin jälkeen. Positiivista kylläkin, että hyvin on tullut nukuttua.

Taisteluni ei nyt oikein etene, jäänyt jumittamaan 2. lukuun puoliväliin. Vittu kun alkaa nukuttaa sen kuuntelu aina parin minuutin jälkeen. Positiivista kylläkin, että hyvin on tullut nukuttua.

Vaikee keskittyä äänikirjaan, kun "voi tehdä muutakin samaan aikaan". Kuuntelin kans tota vähän aikaa mut se lukija kertoili äänellä ja sävyllä kuin jostain perheen lomamatkasta, en päässy fiilikseen.

Vaikee keskittyä äänikirjaan, kun "voi tehdä muutakin samaan aikaan". Kuuntelin kans tota vähän aikaa mut se lukija kertoili äänellä ja sävyllä kuin jostain perheen lomamatkasta, en päässy fiilikseen.
Joo sen lukijan ääni on kyllä huvittava, en ihan pääse yli siitä, ja mietin kokoajan miltä se näyttää lukiessaan kirjaa pirteällä äänellään. Mutta kyllä se selvästi eläytyy aiheeseen ihan tosissaan.

Joo sen lukijan ääni on kyllä huvittava, en ihan pääse yli siitä, ja mietin kokoajan miltä se näyttää lukiessaan kirjaa pirteällä äänellään. Mutta kyllä se selvästi eläytyy aiheeseen ihan tosissaan.

Joo, ei se huono lukemaan ollut, mutta luulen että ongelma on mun keskittymiskyvyssä kun muita ärsykkeitä tarjolla. Auto olis oikea paikka äänikirjoille mun tapauksessa, jotain kielikurssia kuunnellukin ihan sujuvasti ajaessa, mut himassa heti netissä/telkkari/räplää munia tms.

tulee tehyn näkönen.
vcLl1hbU_400x400.webp

hyvvee persantaagia teillekin!

Back
Ylös Bottom