Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sikäli mikäli elämä on tasaista laskusuhdannetta, kaikki ihan turhanpäivästä shaibaa eikä uskoa parempaan ole, sopineeko kysyä ootko asioita käyny läpi ammatti-ihmisten kanssa?
Jos minua tarkoitit niin ihmisellä saattaa olla joskus hetki jolloin tuulettimeen osuu enempi tavaraa kuin se pystyy laittamaan eteenpäin.

Jos minua tarkoitit niin ihmisellä saattaa olla joskus hetki jolloin tuulettimeen osuu enempi tavaraa kuin se pystyy laittamaan eteenpäin.
Tarkotin joo. Näinhän se on ja jos etenee omin avuin tuulettimesta se tavara aikanaan taas niin hyvähyvä.

öö..hä? :ROFLMAO:
Paska on parempaa pitkin naamaa vai mikä oli pointti?
Tässä kato käsitin sun vertauskuvan ihan kirjaimellisesti tuulettimena, jossa paskaa on satanut siihen niin paljon ettei se pyöri kuin taas normaalisti se paskan määrä on sopiva ja se tuuletin pyörittää sen paskan eteenpäin, niinkuin ilman. Yes juu änderstäänd yes..(y)

Tässä kato käsitin sun vertauskuvan ihan kirjaimellisesti tuulettimena, jossa paskaa on satanut siihen niin paljon ettei se pyöri kuin taas normaalisti se paskan määrä on sopiva ja se tuuletin pyörittää sen paskan eteenpäin, niinkuin ilman. Yes juu änderstäänd yes..(y)
hmm.. ei mun mielestä normielämässä pitäs olla sellasta.

Ja tässä en tarkota sua, mutta miun mielestä monesti ihmiset turvautuu liikaa ystäviin eikä halua hakea oikeeta apua vaikka syytä siihen selkeästi olisi. Asiat vaan junnaa ja junnaa eikä ikinä korjaannu ja ne ystävät vaan kuormittuu kaiken sen negatiivisen paskan alla, mikä olisi ihan hoidettavissa.

Miusta tuntu kans että ei puhuttu yhtään samasta asiasta. Onhan tässä potentiaalia!
Todellakin, kun molemmat luulee että toinen on kuunnellut toista niin silloin ollaan voitolla.
Toisaalta luulen että sulla on jo joku kun et ole tuolla epätoivoisten ketjussa tai vaihtoehtoisesti olet niin älykäs että pysyt pois sieltä.

Todellakin, kun molemmat luulee että toinen on kuunnellut toista niin silloin ollaan voitolla.
Toisaalta luulen että sulla on jo joku kun et ole tuolla epätoivoisten ketjussa tai vaihtoehtoisesti olet niin älykäs että pysyt pois sieltä.
Käyn itseasiassa sitä salaa lukemassa mutta ei mulla oo oikein sanottavaa siellä kun siellä vaan haukutaan ja arvostellaan niin paljon. Liian raskasta ja uuvuttavaa osallistua. Tykkään vähän tällasesta kepeemmästä.

kuuntelee kasiköötluvun diskopoppia... nam.

Back
Ylös Bottom