Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaikkeen sitä vanha joutuu, kuten esim. taloyhtiön hallituksen pj:ksi.
Kaikkeen sitä vanha joutuu, kuten esim. taloyhtiön hallituksen pj:ksi.
Meillä on ensi viikolla kokous ja pyrin pysymään hallituksessa.
Riittää ja riittää, mutta ei oo musta mustaa tuolloin. Valitettavasti. Semmosta tykkiä ei tuosta vaan osteta.Itsellä tykki viihdekäyttöön ja ajaa asiansa. Valovoima riittää päiväkäyttöön ja olkkarissa kun on, niin ei edes ole pimennysverhoja.

Sehän on melkein sama kuin aluekomentaja.Kaikkeen sitä vanha joutuu, kuten esim. taloyhtiön hallituksen pj:ksi.
Sehän on melkein sama kuin aluekomentaja.
Mutta ei ihan.
Kuten aikaisemmin olen todennut, viimeksi töllön hankkinut herran vuonna 1999.Tekis mieli tölsy. Vanhakin näyttää kuvaa, mut on joku hikinen. Ei ole mies jossei oo 4-8k uhd tölsy.
Poweri mainosti, että samsunki uhd 4k hyper super telkkari vain 1999e, 75". Järkeilin että siitä. Mut toi on vittu 1,8m leveä. Mul on olkkari sen mallinen, että ei siihen kyllä mahu millään. Mutta! samaa telkkaria sais 1399e 65". Se olis 1,4m leveä. Vois jo sopia.
Onko kunteilla näihin mitään sanomista? Ite oon järkeilly, että mitä isompi sen parempi. Niinku kulli. Sellaiseen käyttöön, että salkkarit ja temptation islad. Tytär kattoo ryhmä hau. Elisa viihteen kautta. Aina valitsen hd-kanavat kuitenkin.
Itse en käsitä tota ajattelua. Kun ite asuin rivariosakkeessa, olin mielelläni hallituksessa. Ainoo tapa oikeesti vaikuttaa, miten omaa omaisuuttani hoidetaan. En kyllä antais vaikka 200k rahasäkkiäkään naapurin Irmelin hoidettavaksi ilman valvontaa.Ei taida montaa kusisempaa hommaa olla. Riippuu tietenkin vähän taloyhtiön koosta ja asukkaiden ikärakenteesta.
irma
145dB
Sielläkin on tarvetta Aluekomentajalle?Miksi pakkis muuten mainostaa minulle jotakin All-gay cruises-risteilyä?
Sielläkin on tarvetta Aluekomentajalle?![]()
Minä katson ennemmin Temppareita. Oikeasti. Nää valehtelee uskottavammin ja juo viinaakin.Erittäin huvittavaa (ja turhauttavaa) kes kustelua ylen vaalitentissä.
E. Erityisesti toi Ylen juontajaämmä on vitun rasittava päällepuhuja.
Toi RKPn ämmä on turha, ei mitään omaa, ei mitään annettavaa.Erittäin huvittavaa (ja turhauttavaa) kes kustelua ylen vaalitentissä.
E. Erityisesti toi Ylen juontajaämmä on vitun rasittava päällepuhuja.
Eikä oo edes helppo silmälleToi RKPn ämmä on turha, ei mitään omaa, ei mitään annettavaa.
Hahahahhahaha... sampo terhohan on melkoinen pelle. Siis vielä pellempi kuin kuvittelin!