Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jahas. Tulee taas asiantuntemuksella totuutta.Ei tässä sovinismista/feminismistä ole kyse, vaan omahyväiset kuolasuupieliset nörtit ärsyttävät.
Vincitin osake ei ole noussut palaakaan kolmessa vuodessa. Yrityksen ainoa tehtävä on tuottaa omistajilleen voittoa, sen ei ole tarkoitus olla mikään Mikko-kerho. Nämä ovat listautuneet ja käytännössä siis imeneet rahat itselleen kun listautumisantiin osallistuneet sijoittajat eivät ole tienanneet mitään.
Eihän se mikään hyvä tuotto ole ollut, kun parin pinnan osinko vain jää käteen. Tänä vuonna lisäosinko, mutta silti heikko tuotto tähän asti. Kannattaa katsoa mitä ostaa ja mihin hintaan.Vincitin osake ei ole noussut palaakaan kolmessa vuodessa. Yrityksen ainoa tehtävä on tuottaa omistajilleen voittoa, sen ei ole tarkoitus olla mikään Mikko-kerho. Nämä ovat listautuneet ja käytännössä siis imeneet rahat itselleen kun listautumisantiin osallistuneet sijoittajat eivät ole tienanneet mitään.
mitä ostaa ja mihin hintaan.
kun en ostanu suklaatia.
Ei saa ostaa vielä!Taidankin kohta ostaa berliininmunkin. Hintaa: en muista.
Mun puolesta saavat keskenään siellä puuhata ihan mitä lystäävät ja kiva vaan, jos työntekijöillä on oikeesti mukavaa, mutta ihan näin random-naisena kommentoin, että itse en viihtyisi pienenä vähemmistönä minkä sukupuolielimistä tehdään hauskaa pikkuläppää virallisissa tiedotteissa...
.... en mä siitä nyt pahota mieltä kun naisenemmistöalalla naiset puhuu pienistä kulleistä, isoista kulleista ja kiveksistä ja perseistä...
Isosta kullista on joskus tyttöporukalla haaveiltu.Jahas. Tulee taas asiantuntemuksella totuutta.
Itse ostin annissa vähän. Tunnen myös henk.koht. tämän alkuperäisen Mikon, jolle korvaajaa haettiin o.t.o. hommien poistamiseksi.
Annissa kerätyt rahat ovat käsittääkseni melko pitkälti menneet uusien toimipisteiden avaamiseen ja työpaikkojen luomiseen. Muistaakseni ainakin Turun, Oulun ja toinen jenkkilän toimipiste on perustettu listautumisen jälkeen. Lisäksi on ostettu kilpaileva firma tai pari pois kuleksimasta.
Maksavat myös ihan kohtuullista osinkoa.
En oo teekkari, ja kieltämättä itseäkin ärsyttää sen ajatusmaailman alleviivaus, mutta varmaan osaltaan liittyy tuohon heidän omaan valtavirrasta poikkeavaan yrityskulttuuriinsa.No joo, ei toi nyt täysperseilyä ole ollut. Ihmettelen vaan miksi pitää mennä joku teekkarihuumori edellä, jos se pikemminkin bisnestä haittaa. Tämä iso kauppa minkä nyt hiljan saivat on valtionyhtiölle. Aika usein näillä on isot puheet, menestystarinoita jo ennen tarinaansa, toimistot aukeaa ulkomaille ja sitten käyrät menee alaspäin, kunnes todellinen raha tulee kun joku valtionlafka veronmaksajien rahoilla tilaa. SSH perseillyt kurssin pohjalukemiin, toivo on jossain valtiorahotteisessa palomuurihankkeessa. Siilit, Digiat ja Nixut ja Naxut aika hiljasta ulkomailla ja rahaa tulee kun valtio tilaa. Että naama näkkärille siellä IT-firmassa, you work for me! t. veronmaksaja =D
Olen ollut yli 10 vuotta töissä sairaalassa ja tänä aikana olen erittäin harvoin työpaikalla keskustellut
Vitsin siistiä hei. Minäkin tiesin ihmisen joka poltti tupakkaa ja eli 100-vuotiaaksi. Itselle riitti ensimmäinen kesätyöpaikka ja siellä keskustelu oli aivan riittävän degeneratiivista.Olen ollut yli 10 vuotta töissä sairaalassa ja tänä aikana olen erittäin harvoin työpaikalla keskustellut/kuullut keskustelua pienistä kulleista ja kiveksistä ja (miesten) perseistä.Isosta kullista on joskus tyttöporukalla haaveiltu.
Että naama näkkärille siellä IT-firmassa, you work for me! t. veronmaksaja =D
keskustelu voi olla asiallista, mutta jos aikuiset käyttävät pimppi- ja tuheroaiheista sanastoa niin mielestäni ollaan pahasti vajakkiasteella.
Että naama näkkärille siellä IT-firmassa, you work for me! t. veronmaksaja =D