Viksu Vaffa Orankimamma
sirkusapina
Pöö!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä olen joidenkin vanhusten hoitajien kanssa istunu juttelemassa ja tavallisille hoitajille on vaikeata se ettei kukaan ikinä koskaan parane.Edellis iltana on juteltu ja syötetty,seuraavaan vuoroon kun tulee ni huone on tyhjä ja yhteisen olohuoneen lipaston päällä on valokuva ja kukkia.Empaattiselle ihmiselle toi on kun oma vaari/mummu kuolis jatkuvasti uudestaan.
Vaikee paikka olla duunissa.
"– Tässä täytyy katsoa, että mitä siinä on tapahtunut, ja miettiä, mikä rikosnimike siihen sopisi, jos mikään, Laakso pyörittelee."
Ja nykyään se on viiksestä tai kojelaudan napista d ja sitten kaasua. Liukkaalla jyrkässä ylämäessä ollaan sitte ihmeissään ku ei hoksattu napsauttaa ajoissa manuaalille ja yhtä pykälää pienemmälle sitä tietokonepeliä. Eli taitoa se vaatii edelleen, mutta oppi tulee monelle vasta sitte ongelmissa.En tiedä miksi, mutta erittäin kiehtovaa katsottavaa, jos olisin pikkupoikana tommoisia videoita nähnyt, niin olisin varmaan kuski.
Toi on vaan tehonpuutetta.Ja nykyään se on viiksestä tai kojelaudan napista d ja sitten kaasua. Liukkaalla jyrkässä ylämäessä ollaan sitte ihmeissään ku ei hoksattu napsauttaa ajoissa manuaalille ja yhtä pykälää pienemmälle sitä tietokonepeliä. Eli taitoa se vaatii edelleen, mutta oppi tulee monelle vasta sitte ongelmissa.
No minkäs teet jos nuppia kutittaa. Merinovillaboxerit on jättäneet nukan palasen frenulumin kärkeen.
Onkohan ne eturivin nais tai mies tai muut oletetut lisänneet nupin kutitusta![]()
En tiennytkään että Urheiluruudun tunnareita on noinkin monta... Oma suosikki ehtottomasti alkaa kohdalla 2:15.
Ysäri #nevöfoget
Saas nähdä miten tulee uni kun tavoistani poiketen vaihdoin treenit päikkäreihin.
Ettei vaan kävis nykäset kun ei ole mun tapasta sitten ollenkaan mutta nyt väsy vaan voitti.