Ei siinä vauhtia ollut ku alamäessä. Ylämäessä 50m välein nojaili sauvoihinOletpas mennyt vauhdilla. Minulla on vaan sellaista sunnuntaihiihtoa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei siinä vauhtia ollut ku alamäessä. Ylämäessä 50m välein nojaili sauvoihinOletpas mennyt vauhdilla. Minulla on vaan sellaista sunnuntaihiihtoa![]()
Ainiinmuute huomenna 1000Viimeks kertauksissa meillä oli kovapanosammunta!
![]()
Muista laittaa kuva sitten taas, niinku viimekskin!No ei ku nännii tietty! ( . )( . )
Vaikka olen matikassa kohtuullisen hyvä niin jostain syystä polynomit yms. ei ole mulle auennut koska eivät ole konkreettista asiaa jota lasketaan.Xy yx xy = 6 yx²kgphukhu
Kellon ympäri ruutuvihkon tuojottelua. Tiedän, että äksiä taas unissa.
Seuraavaksi seuraavaa: kotiin, suihku bäk to town ja pihvi² suihin.
Kattelin mainosta kanssa, mutta niin hullu en ole että sinne väenpaljouteen lähtisin. Janni Hussi siellä näytti myös olevan. Ihan vaan jos kaveria kiinnostaa.@Xtreme huomenna paikallisessa kaupassa bull mentula. Onko semmoinen herra että pitäis nähdä livenä?
Oli meidän salilla kuvaamassa videota ja vaikka kaikki kunnia hänelle monesta saavutuksesta karisi aika paljon glamouria kun näki livenä.@Xtreme huomenna paikallisessa kaupassa bull mentula. Onko semmoinen herra että pitäis nähdä livenä?
En ole koskaan ko. henkilöön glamouria kyllä liittänyt. Ei mitään ko. kaveria vastaan, olen sentään lukenut hänen kirjankin, mutta se mukana kulkeva fanilauma vähän herätti hilpeyttä vuosia sitten; Olimme miehen kanssa Tampereella leffassa ja sinne oli tulossa myös Mentula. En tiedä saiko edes katsoa leffaa rauhassa.karisi aika paljon glamouria kun näki livenä.
En viitsi puhua pahaa miehestä joka ei ole tehnyt pahaa minulle ja kaiken lisäksi nostaa penkistä perkeleesti enempi kuin minä. Silti olin odottanut näkeväni jotain aivan muuta kuin silloin näin.En ole koskaan ko. henkilöön glamouria kyllä liittänyt. Ei mitään ko. kaveria vastaan, olen sentään lukenut hänen kirjankin, mutta se mukana kulkeva fanilauma vähän herätti hilpeyttä vuosia sitten; Olimme miehen kanssa Tampereella leffassa ja sinne oli tulossa myös Mentula. En tiedä saiko edes katsoa leffaa rauhassa.
Jos jostakin on muuttunut mielikuvat nähdessä, niin Björn Wahlroosista! Hänet näimme lentokentällä, sittemmin törmäsin häneen lentokentällä myös yksin matkustaessani.
Yllättävän pieni mies. Siis minua lyhyempi tai häthätää minun mittainen.
Mitäpä jos vaan painat leuan rintaan ja taaperrat kohti uusia pettymyksiä?Cheek nähty telkkarissa.
Muuten aika paska perjantai. Väsyttää ja itkettää.
Mitäpä jos vaan painat leuan rintaan ja taaperrat kohti uusia pettymyksiä?