Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ehkä vähän tirskutaan. Mutta kunhan et vag-konsernin tuotteisiin sekaannu niin pääset välillä ajelemaankin.

Tästä ei huolta. Mulla ollut kaks passattia, -03 1.8T lastutettu josta hajos kytkin ja vaihteisto (onneksi heti myymisen jälkeen). -07 TDI DSG joka ei lähteny pakkasella käymään ja vuosittan hajoili piezosuuttimet sun muut.

Ajattelin Rav4 hybridiä. 2018 ja max 5k ajettu. Uusi korimalli olis toki uusi, mut hinta +15-20k. Käteisellä auto pitää saada. Pomo huuteli, jos vaihtais mun titteliä tässä alkukeväästä. Uusi titteli oikeuttaisi autoetuun. Järkeilin jos ottais Auris/Corolla Touring hybridin, koska autoetu palkasta pois. Tämä olis halpa. Mahtuu rekku takapaksiin, eikä tarvi mistään mitään välittää.

Lisäetuna tässä, että jos kaks toyotaa pihassa, niin ei ainakaan varkaita käy.

Viimeks kertauksissa meillä oli kovapanosammunta!

231e0c23bdaf46c4b7f5e3e57d4f2ebc.jpg.webp

Tästä ei huolta. Mulla ollut kaks passattia, -03 1.8T lastutettu josta hajos kytkin ja vaihteisto (onneksi heti myymisen jälkeen). -07 TDI DSG joka ei lähteny pakkasella käymään ja vuosittan hajoili piezosuuttimet sun muut.

Ajattelin Rav4 hybridiä. 2018 ja max 5k ajettu. Uusi korimalli olis toki uusi, mut hinta +15-20k. Käteisellä auto pitää saada. Pomo huuteli, jos vaihtais mun titteliä tässä alkukeväästä. Uusi titteli oikeuttaisi autoetuun. Järkeilin jos ottais Auris/Corolla Touring hybridin, koska autoetu palkasta pois. Tämä olis halpa. Mahtuu rekku takapaksiin, eikä tarvi mistään mitään välittää.

Lisäetuna tässä, että jos kaks toyotaa pihassa, niin ei ainakaan varkaita käy.
Rav4 sopii keski-ikäisille joilla sisäkumi jo paistaa.

No ei vaan, soiva peli luulen.

Olen myös muuttanut, ja sain osa-aikaisen duunin yliopistolta! Viikonloppuna ekaa kertaa hiihtämään, ladut kun lähtee melkein takapihalta täällä uudessa sijainnissa (y)
Mä tulin just hiihtämästä. 6 vuotta Puijon ladut ollu kämpän nurkalla. 10 vuotta taukoa hiihdosta.
7.5km/45min. Keskisyke 160, maksimi 184. Hitain km 17min. Oli muuten pikkusen rentouttavaa hommaa...

Mä tulin just hiihtämästä. 6 vuotta Puijon ladut ollu kämpän nurkalla. 10 vuotta taukoa hiihdosta.
7.5km/45min. Keskisyke 160, maksimi 184. Hitain km 17min. Oli muuten pikkusen rentouttavaa hommaa...

Oletpas mennyt vauhdilla. Minulla on vaan sellaista sunnuntaihiihtoa :LOL:

Back
Ylös Bottom