Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viimeks kertauksissa meillä oli kovapanosammunta!

231e0c23bdaf46c4b7f5e3e57d4f2ebc.jpg.webp
Ainiinmuute huomenna 1000

Jos muistan niin laitan kuvaa

Onpas ollut viikko, ei edes netflixiä tullut katsottua.
Tänään oli kyllä iltapäivällä niin paskana ettei kyllä ollut mitään toivoa lähteä jumppailemaan, ehkä sitten sunnuntaina tai ehkä huomenna tai ehkä maanantaina.
Jos alkas priorisoimaan kesäksi showlihaksia ja tekis vaan hauberia ja ojentajaa joka toinen päivä?

Xy yx xy = 6 yx²kgphukhu

Kellon ympäri ruutuvihkon tuojottelua. Tiedän, että äksiä taas unissa.

Seuraavaksi seuraavaa: kotiin, suihku bäk to town ja pihvi² suihin.

Elämä ilman perjantairibsejä on jotenkin laimeaa.

salad.webp

Otin kuitenkin pienen konjakin kun Tappara kurittaa turkulaisia.

karisi aika paljon glamouria kun näki livenä.
En ole koskaan ko. henkilöön glamouria kyllä liittänyt. Ei mitään ko. kaveria vastaan, olen sentään lukenut hänen kirjankin, mutta se mukana kulkeva fanilauma vähän herätti hilpeyttä vuosia sitten; Olimme miehen kanssa Tampereella leffassa ja sinne oli tulossa myös Mentula. En tiedä saiko edes katsoa leffaa rauhassa.

Jos jostakin on muuttunut mielikuvat nähdessä, niin Björn Wahlroosista! Hänet näimme lentokentällä, sittemmin törmäsin häneen lentokentällä myös yksin matkustaessani.
Yllättävän pieni mies. Siis minua lyhyempi tai häthätää minun mittainen.

Piiitkän ja raskaan viikon jälkeen minulla on ollut oikein hyvä päivä.
Nautin tässä myös toista lasillista punaviiniä, joten paremmaksi vain muuttuu.

Tosin kohta jo nukkumaan, ei nyt riehaannuta kuitenkaan.

En ole koskaan ko. henkilöön glamouria kyllä liittänyt. Ei mitään ko. kaveria vastaan, olen sentään lukenut hänen kirjankin, mutta se mukana kulkeva fanilauma vähän herätti hilpeyttä vuosia sitten; Olimme miehen kanssa Tampereella leffassa ja sinne oli tulossa myös Mentula. En tiedä saiko edes katsoa leffaa rauhassa.

Jos jostakin on muuttunut mielikuvat nähdessä, niin Björn Wahlroosista! Hänet näimme lentokentällä, sittemmin törmäsin häneen lentokentällä myös yksin matkustaessani.
Yllättävän pieni mies. Siis minua lyhyempi tai häthätää minun mittainen.
En viitsi puhua pahaa miehestä joka ei ole tehnyt pahaa minulle ja kaiken lisäksi nostaa penkistä perkeleesti enempi kuin minä. Silti olin odottanut näkeväni jotain aivan muuta kuin silloin näin.

Back
Ylös Bottom