Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Neljästi saanut piikkiä kuuden viikon aikana, pari harjoitus pistämistä ja pari rokotusta, tässä on vähän tälläinen neulatyyny olo.
Hyi vttu.

Joka kerta, kun alan selailla uutisia alkaa jossain vaiheessa kuvottaa/raivostuttaa/itkettää/kaikki edellä mainitut.
Ihmiset ovat niin sairaita.

Tänään: Selasin mtvuutiset.fi -sivua alas, jos jotakuta kiinnostaa.

Joskus ajattelin, että pitäisi olla kiinnostunut ja tiedostaa maailman menoa.
Ei minun kyllä taida tarvita.
Ihmiset ovat sairaita ja se asia ei muutu, vaikka siitä kuinka lukisin.

Joskus on parempi kun ei tiedä, saattaa medialla olla jopa vaikutus ruokkia näitä hulluja. Jos alkaisin lukea vain aiheista jotka kiinostaa tutkimukset, tiede, tekniikka, urheilu tms.

IMG_20181219_194204.webp

Nyt riitti virkkaukset vähäks aikaa

Jos mietitte kumpi sattuu enemmän, potku munille vai synnytys? Vastaus on, että potku munille.
Miksikö?
No nainen kun synnyttää, niin vuoden päästä tuumaa että vois synnyttää toisen muksun.
Mies kun saa potkun munille, niin vuoden päästä ei varmasti tuumaa että vois ottaa toisen potkun munille.

Jos mietitte kumpi sattuu enemmän, potku munille vai synnytys? Vastaus on, että potku munille.
Miksikö?
No nainen kun synnyttää, niin vuoden päästä tuumaa että vois synnyttää toisen muksun.
Mies kun saa potkun munille, niin vuoden päästä ei varmasti tuumaa että vois ottaa toisen potkun munille.
Uskon, että jos potku munille olisi ainut tapa saada lapsia, niin kyllä miehet siihen lähtisi toistamiseen!

rocl rock.... jos vaikka nukkumaan menisi apina niin näyttäis ehkä vähän enemmän apinalta kun aamulla kauneusunilta herää...

Miksikö?

Minä luulen, että jos olisin epiduraalin saanut eikä ilokaasukaan olisi vaan oksettanut niin ehkä olisin mennyt uudestaankin. Mutta ei ollut mitään, ku ei ehtiny muut puudutukset vaikuttaa, ja tuli aiva vitun kipiää niin päätin jo siinä pöydällä etten enää ikinä mene toistamiseen sinne.
Lopputulos toki on aivan ihana ja erinomainen tyyppi.

Hieno, mallia super! Kyl kelpais torkkua moisen alla.

Olen nuoresta asti toivonut itselleni kudottua villahaalaria jossa edessä napit. Jokainen kutoja on pitänyt työtä turhan suurena. Ehkä vielä joskus joku.

Kai tuollaisenkin peiton nypläys nyt jo vie kymmeniä, tai satoja tunteja?
95-100 tuntia sain arvioksi. Tekemistä riitti, onneksi oli luentoja/seminaareja!

Back
Ylös Bottom