Ei kai TJJ nyt venäjällä ollut?![]()
Eij.
Kaduilla nukkuvat henkilöt, kissat, koirat, lehmät, siat ja vuohet kyllä kuuluvat katukuvaan, mutta motarilla niitä ei näkynyt...nukkumassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kai TJJ nyt venäjällä ollut?![]()
Nyt tarvii myöntää, että en oo ikinä tehnyt piparitaikinaa itse. Vuonna 2019 voisin suorittaa saman tempun, eli tehdä itse taikinan.Tänään leivon pipareita! Tein ensimmäistä kertaa ikinä itse sen taikinan, katsotaan...
Ja toisinpäin, mulla vetelee kyllä sykkeet tapissa kovissa mave- ja kyykkysarjoissa, mutta mä vedänkin aika kovaa siellä. Säbämiesten punttireenit nyt tiedetään
Mutta ihan tosissaan, jos ei raskaissa moninivelliikkeissä sykkeet nouse kunnolla, vedetään kyllä melkosta mummutreeniä.
Tee kuten minä. Viltti päälle ja unille. Herätys tunnin päähän.Mä oon iha kuollu. Mite ihmeessä selviän vielä kaks päivää.
Siinä on ruksi. Sitten tämä lähetys ei enää tule,. Oikealla alhaalla siis käy.Mit vit, miks mulla alko pyöriä podcast taustalla?
Millä sen saa pois? @Mike
Edit, aivan sama missä oon täällä sivuilla. Podcast pyörii.
Tee kuten minä. Viltti päälle ja unille. Herätys tunnin päähän.
Asetin jo ettei alle 800pc mobiileissa näy, laitan vielä korkeammalle sen reson. Ja anteeksi helvetisti, että näin pieni asia nyt aiheuttaa taas niin kamalat murheet.Ei näy ruksia. Tee video.
Mobilessa ei ole ensinnäkään hiirtä.