Ois ollu houkutteleva idea, mut pelkään, että menee yöunet, jos tässä vaiheessa päivä ottaa tirsat.Tee kuten minä. Viltti päälle ja unille. Herätys tunnin päähän.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ois ollu houkutteleva idea, mut pelkään, että menee yöunet, jos tässä vaiheessa päivä ottaa tirsat.Tee kuten minä. Viltti päälle ja unille. Herätys tunnin päähän.
Hyi vttu.
Joka kerta, kun alan selailla uutisia alkaa jossain vaiheessa kuvottaa/raivostuttaa/itkettää/kaikki edellä mainitut.
Ihmiset ovat niin sairaita.
Tänään: Selasin mtvuutiset.fi -sivua alas, jos jotakuta kiinnostaa.
Joskus ajattelin, että pitäisi olla kiinnostunut ja tiedostaa maailman menoa.
Ei minun kyllä taida tarvita.
Ihmiset ovat sairaita ja se asia ei muutu, vaikka siitä kuinka lukisin.
Ja väärän kokonen. Nyt purat ne kaikki ja alotat alusta.
Ja väärän kokonen. Nyt purat ne kaikki ja alotat alusta.
Uskon, että jos potku munille olisi ainut tapa saada lapsia, niin kyllä miehet siihen lähtisi toistamiseen!Jos mietitte kumpi sattuu enemmän, potku munille vai synnytys? Vastaus on, että potku munille.
Miksikö?
No nainen kun synnyttää, niin vuoden päästä tuumaa että vois synnyttää toisen muksun.
Mies kun saa potkun munille, niin vuoden päästä ei varmasti tuumaa että vois ottaa toisen potkun munille.
Uskon, että jos potku munille olisi ainut tapa saada lapsia, niin kyllä miehet siihen lähtisi toistamiseen!
Hieno, mallia super! Kyl kelpais torkkua moisen alla.
Jos mietitte kumpi sattuu enemmän, potku munille vai synnytys? Vastaus on, että potku munille.
Miksikö?
No nainen kun synnyttää, niin vuoden päästä tuumaa että vois synnyttää toisen muksun.
Mies kun saa potkun munille, niin vuoden päästä ei varmasti tuumaa että vois ottaa toisen potkun munille.
Itsehän en ottaisi ainuttakaan. En edes kokeilemisen riemusta.Uskon, että jos potku munille olisi ainut tapa saada lapsia, niin kyllä miehet siihen lähtisi toistamiseen!
Itellä edellinen kunnon reeni elokuussa. Ei vaan huvita, kun ei voi vetää normisti, eli olkapäää ei toimi vieläkään.Kolmisen viikkoa sitten salilla, ja heti perään nyt.
Motia 2019 pliizzzz!
95-100 tuntia sain arvioksi. Tekemistä riitti, onneksi oli luentoja/seminaareja!Hieno, mallia super! Kyl kelpais torkkua moisen alla.
Olen nuoresta asti toivonut itselleni kudottua villahaalaria jossa edessä napit. Jokainen kutoja on pitänyt työtä turhan suurena. Ehkä vielä joskus joku.
Kai tuollaisenkin peiton nypläys nyt jo vie kymmeniä, tai satoja tunteja?