Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En oikein tiedä, miksi aina luen näitä uudelleen ja uudelleen. Päästään taas tähän ihminen on paska aiheeseen.
Jaoin tuon fb:ssä, niin kuin yleensä jaan vastaavat erityisesti pentutehtailusta ja muusta eläinrääkkäyksestä.

Tokihan se joitakin ärsyttää mutta ei voi mitään. This is who I am.
Jollekin on tärkeää jakaa tietoa yrityksestään, treenistään tai aamupalastaan. Minulle taas on tärkeää, että ihmiset eivät unohda tai ole muka tietämättömiä siitä, millaista toimintaa valinnoillaan rahoittavat.

Jaoin tuon fb:ssä, niin kuin yleensä jaan vastaavat erityisesti pentutehtailusta ja muusta eläinrääkkäyksestä.

Tokihan se joitakin ärsyttää mutta ei voi mitään. This is who I am.
Jollekin on tärkeää jakaa tietoa yrityksestään, treenistään tai aamupalastaan. Minulle taas on tärkeää, että ihmiset eivät unohda tai ole muka tietämättömiä siitä, millaista toimintaa valinnoillaan rahoittavat.
Itse en unohda tällaisia koskaan ja siksi mietin, miksi jaksan aina lukea kauheuksista, jotka jo tunnistan.

En oikein tiedä, miksi aina luen näitä uudelleen ja uudelleen. Päästään taas tähän ihminen on paska aiheeseen.

View: https://m.facebook.com/minna.m.pellinen/posts/10215632439057776

3-7.webp

Putoaa lehdet, ovat ne muistoja kesästä.
Muistan ne valoisat illat järven rannalla. Istuit laiturilla jalat vedessä, vesi oli lämmintä. Lämpötila helli meitä. Katselin sinua kun harjasit pitkiä vaaleita hiuksia, kevyt tuuli sotki taas hiuksesi.

Keltaiset lehdet ovat vanhoja kuten mekin olemme vanhetuneet viime kesästä, se oli heidän aikansa, kuten se oli myös meidän emme elä enää sitä hetkeä.

Kylmenee ilma, muistoissamme voimme lämmitellä edelleen viime kesän lämmöissä, ehkä toista ei ole tulossa? Tai koemme saman tunteen uudelleen ensi vuonna, sitä ei tiedä.

Back
Ylös Bottom