Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisi se merkki siitä, että olen onnistunut päihittään epäterveellisemmät elämäntavat. Parantaisihan se merkittävästi oloa ja uskoa itseensä, muttei se sormia napsauttamalla tule.mitäpä tuumaat:
miten arvioisit arkesi olevan erilaista jos kaikki muu elmässäsi säilyisi ennallaa, mutta onely semirasvattomaksi lihasruumiiksi muuttuisi sormia napsauttamalla
Mutta kyllä minä mieleni niin pahoitin, kun erään tavallisen, semirasvattoman lihasmiehen huomasin. Homoksihan tässä ryhdyttävä sillä kateus oli melkoista. .
Tottakai voi, eihän sitä kukaan sano. Mutta kun olen kuullut myös sanottavan ruumiistani (pun intended) kurjia juttuja, niin onhan se tietty hankala kovin positiivista kehonkuvaa pitää mielessä. Eikä siis syyttä, tottakai asian eteen on tehtävä töitä.Voihan sitä olla tyytymätön itseensä semirasvattomana lihasmiehenäkin, jospa hän katselee yksin kotonaan kuvia itseään lihaksikkaimmista kehonrakentajista ja manaa huonoja geenejään.
miten arvioisit arkesi olevan erilaista jos kaikki muu elmässäsi säilyisi ennallaa, mutta onely semirasvattomaksi lihasruumiiksi muuttuisi sormia napsauttamalla
Äläs ny viitti, offiksen kovin kyykkääjäOlen semilihakseton rasvamies.