Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ajankuluksi.
IMAG1085.webp

IMAG1086.webp

Onneksi en ollut eilen dieetillä! Tänään aamulla tuli kutsu "vertikaalitonnille" klo 9.30 ja sehän alkoi klo 10, onneksi mies oli täällä vielä niin heitti mut sinne ihan Räikkösenä kaahaten. :ROFLMAO:
Aika jännä extempore-treeni nousta 25 kertaa rappuset ylös ja juosta kivikkoista metsäpolkua alas. Ilman taukoja vedettiin, huh! Melkein 2h meni aikaa, ja oltiin itse asiassa nopeimpien joukossa.
Ei olis ilman Ainoa onnistunut tuo!

Saunomassa: käyty. Läksin ihan yleiselle rantasaunalle, kyllä oli hyvät löylyt. Tästähän voisi ottaa ihan tavan jos ei muualle pääse löylyyn.

Mutta kyllä minä mieleni niin pahoitin, kun erään tavallisen, semirasvattoman lihasmiehen huomasin. Homoksihan tässä ryhdyttävä sillä kateus oli melkoista. Miksi oi miksi elämä on siunannut minua houkutuksilla ja hankalilla elämäntilanteilla? Noh, kai se on vaan tyydyttävä elämään näyttäen paskamakkaralta.

mitäpä tuumaat:

miten arvioisit arkesi olevan erilaista jos kaikki muu elmässäsi säilyisi ennallaa, mutta onely semirasvattomaksi lihasruumiiksi muuttuisi sormia napsauttamalla

mitäpä tuumaat:

miten arvioisit arkesi olevan erilaista jos kaikki muu elmässäsi säilyisi ennallaa, mutta onely semirasvattomaksi lihasruumiiksi muuttuisi sormia napsauttamalla
Olisi se merkki siitä, että olen onnistunut päihittään epäterveellisemmät elämäntavat. Parantaisihan se merkittävästi oloa ja uskoa itseensä, muttei se sormia napsauttamalla tule.

Mutta kyllä minä mieleni niin pahoitin, kun erään tavallisen, semirasvattoman lihasmiehen huomasin. Homoksihan tässä ryhdyttävä sillä kateus oli melkoista. .

Voihan sitä olla tyytymätön itseensä semirasvattomana lihasmiehenäkin, jospa hän katselee yksin kotonaan kuvia itseään lihaksikkaimmista kehonrakentajista ja manaa huonoja geenejään.

On kylmä, olen jo kaivanut talvitakin esiin ja käyttänytkin sitä. Pitäiskö alkaa syömään enemmän voisko se auttaa, täh?

Mä varmaan pystyisin vetämään itteni semirasvattomaksi mutta vasemmisto järjestäs marsseja kun epäilis että aatu herännyt kuolleista kun joku keskitysleiriltä karanneen näköinen haahuilis nurkissa.

Voihan sitä olla tyytymätön itseensä semirasvattomana lihasmiehenäkin, jospa hän katselee yksin kotonaan kuvia itseään lihaksikkaimmista kehonrakentajista ja manaa huonoja geenejään.
Tottakai voi, eihän sitä kukaan sano. Mutta kun olen kuullut myös sanottavan ruumiistani (pun intended) kurjia juttuja, niin onhan se tietty hankala kovin positiivista kehonkuvaa pitää mielessä. Eikä siis syyttä, tottakai asian eteen on tehtävä töitä.

En ole koskaan oppinut napsauttamaan sormiani. En ole tainnyt yrittääkkään.

Suurin muutos voisi olla, että suihkukopissa ei olisi niin ahdasta. Ja vaatteita voisi saada useammasta liikkestä kuin siitä yhdestä.

Minä olen syönyt tänään joulutorttua, makkaraa, inviksen lempikeksejä ja kaffia pihalla.

Kotosalla kaalisoppaa.

Back
Ylös Bottom