Deleted member 43228
Ui ui, voi niitä aikoja. Sikatiistai.Ja tiistaisin oli sikaillat paikallisessa.![]()

Vaikkakin, onneksi enään ei tarvi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ui ui, voi niitä aikoja. Sikatiistai.Ja tiistaisin oli sikaillat paikallisessa.![]()

kovaääniset on hyvä sijoutus, koska: ne eivät kulu käytössä, niistä nautitaan päivittäin
Nonii!Mulla on Sony Xperia ja olen ollut tyytyväinen. Akku kestää paremmin kuin mun vanhoissa puhelimissa, jotka kaikki Samsungeja.
Samoin kestäny tosi hyvin putoamisia, iskuja ja sadetta.
Nyt kun kolmatta vuotta ollut sama puhelin niin mietin, että pitäisikö jo vaihtaa, mutta toisaalta kun tämä toimii hyvin niin miksipä sitä vaihtamaan. Muistikortin ostin kun alkoi tila loppua.
esikoulussaMissä olit 17 vuotta sitten tänään?
Sekä opiskelu että työkuvioissa.esikoulussa
Armeijassa, voi pojat sitä peloteltiin gineksellä, kun teroristit tulee. Päästiin kuin päästiinkin lomille.Missä olit 17 vuotta sitten tänään?
9/11 never forget. "sota syttyy!"Armeijassa, voi pojat sitä peloteltiin gineksellä, kun teroristit tulee. Päästiin kuin päästiinkin lomille.
Tsek. Joskus silloin, jälleen 17 vuotta sitten investoin nelinumeroisen summan amphionin kovaäänisiin. Samat pöntöt edelleen soivat päivittäin useamman tunnin. euro/käyttötunti ei ole paljoa.
Itellä oli vielä vanhassa kämpässä 120", mutta jäi aika vähälle käytölle loppuvaiheessa ja muuttaessa kiikutin varastoon. Tölsyn ajattelin upgreidata 65->75 sitten kun Sony on tarjouksessa. Täten ei tartte makkariin ostaa uutta kun digisiirtymä tulee, vaan voi vanhan siirtää sinne ja tartteehan sitä makkarissa olla 65".Tykkikuume on hyvä. Siihen tartuin sekavassa nuoruudessani ja 100" 1080p kuva ollut seinällä monta vuotta.
Siitä en luopuisi. Hyvä kampes, kun iso kuva.
Kyls tiedät, että se ottaa käden liikkeestä ne askeleetHassu kun tuossa juuri oli puhetta niistä terveys- ja liikuntatottumuksista, niin luuri just infos et 10,000 ois täynnä nyt. Vielä tulee todnäk 4 tonnia lisää, eli aika hyvin sitä keskiverron yli mennään normaalina päivänä.
Check.Niinsanottu Esterinperse efekti ulkona!