Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
6 maksaa vähän alle, 8 vähän yliKunnetsie osta Nokiaa? eiks niitä saa kolmeen hunttiin. Työkaveri kehu että on kuulemma vitun hieno kuparinen takakansi.
Missä olit 17 vuotta sitten tänään?
Olin parturissa kun kaksoistornit romahtivat.Missä olit 17 vuotta sitten tänään?
olitko itse laitoksella?Missä olit 17 vuotta sitten tänään?
Asuin opiskelijana Helsingin Itäkeskuksessa tätini asunnossa, ja olin juuri tullut kotiin koulusta, kun veljeni soitti ja pyysi laittamaan television päälle.Missä olit 17 vuotta sitten tänään?
Otat sen mikä tuntuu hyvältä. Saman tyylisiä luureja ovat ja tuskimpa on eroa mahdottomasti kuin merkissä.Käteisellä.
Kikantissa samat hinnat, ja voisi koukata samalla kun asioi hydrauliikkakeskuksella.
Sony kiinnostaa tuon isomman akkukapasiteetin takia, sitä on jossain arvioissa jopa kehuttu.
Missä olit 17 vuotta sitten tänään?
Onko muuten monta kertaa vaihtunut se sohva tässä 17 vuoden aikana?Rötkötin sohvalla. e: toista vuolta lääkiksessä aloiteltiin.
Joo, haen varmaan sen samsunkin. Niitä ollu pari edellistäkin.Otat sen mikä tuntuu hyvältä. Saman tyylisiä luureja ovat ja tuskimpa on eroa mahdottomasti kuin merkissä.
Sonyssä tuli ainakin aiemmin kaiken maailman pakollista ohjelmaa kylkeen, mutta sama taitaa olla sampassa. Joten tälläkään ei liene väljä.