Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi ei!!!! Mun lempimukista on lohjennut pieni pala pois! :confused: On tää niin väärin.

4899F0AD-E66F-402C-A315-F53D25EAEA9E.webp

Ihan sama kuinka kovan prossun samppa pistää luuriinsa, viisitoista kerrosta sampan omaa paskaa koodia syö kaiken tehon.

Missä olit 17 vuotta sitten tänään?

Työttömänä istuin himassa pelaamassa everquestia kun killan Quanticossa opiskellut urpo ilmoitti häipyvänsä dunkkiksesta ja antoi kehoituksen siirtyä töllön ääreen.

Kun ekat uutiset asiasta tuli niin makasin koulupäivän jälkeen kotona sohvalla kattomassa telkkaria.

E. Tai no en tiiä oliko ekat uutiset, mutta koulupäivän aikana ei muistaakseni iskuista mitään puhetta ollut.

Käteisellä.

Kikantissa samat hinnat, ja voisi koukata samalla kun asioi hydrauliikkakeskuksella.

Sony kiinnostaa tuon isomman akkukapasiteetin takia, sitä on jossain arvioissa jopa kehuttu.
Otat sen mikä tuntuu hyvältä. Saman tyylisiä luureja ovat ja tuskimpa on eroa mahdottomasti kuin merkissä.

Sonyssä tuli ainakin aiemmin kaiken maailman pakollista ohjelmaa kylkeen, mutta sama taitaa olla sampassa. Joten tälläkään ei liene väljä.

Otat sen mikä tuntuu hyvältä. Saman tyylisiä luureja ovat ja tuskimpa on eroa mahdottomasti kuin merkissä.

Sonyssä tuli ainakin aiemmin kaiken maailman pakollista ohjelmaa kylkeen, mutta sama taitaa olla sampassa. Joten tälläkään ei liene väljä.
Joo, haen varmaan sen samsunkin. Niitä ollu pari edellistäkin.

Nykyisen luurin oon näköjään hankkinu maaliskuussa 2015, akku on kyllä välillä vaihtunu.

Joo ihan sama mikä luuri, vuoden kahden päästä haet uuden anyway.

Tunteella nämä pitää ostaa, niinku autot ja muut vehkeet. Ei järjellä näitä funtsita. Jos järki on mukana niin silloin mietitään jotain vaimon valintaa tai työpaikkaa.

Mulla on Sony Xperia ja olen ollut tyytyväinen. Akku kestää paremmin kuin mun vanhoissa puhelimissa, jotka kaikki Samsungeja.
Samoin kestäny tosi hyvin putoamisia, iskuja ja sadetta. :hyper:
Nyt kun kolmatta vuotta ollut sama puhelin niin mietin, että pitäisikö jo vaihtaa, mutta toisaalta kun tämä toimii hyvin niin miksipä sitä vaihtamaan. Muistikortin ostin kun alkoi tila loppua.

Alkaa kans HTC kympissä oleen akku finaalissa asti.

Ärsyttää vähän, kun en halua taulutelkkarin kokosta luuria, mutta jos haluaa jonkun muun kuin Doron, on sellainen otettava.

Back
Ylös Bottom