Onko muuten monta kertaa vaihtunut se sohva tässä 17 vuoden aikana?
Kaksi kertaa vaihtunut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko muuten monta kertaa vaihtunut se sohva tässä 17 vuoden aikana?
Missä olit 17 vuotta sitten tänään?
Tunteella nämä pitää ostaa
Onneks ei oo koskaan mitään
Tsek.koulussa, sitten kotona avasin telviison ja tuli suoraa lähetystä amerikasta
Minulla ollut jokusen vuoden Genelec lämpöä gee kolmosia kohtaan. Mutta se odottaan sitä että raaskisi. Liekö raaskin ikinä.genelec lampöä on ollut myös ajoittain jo vuosikaudet, pitäis vaan ensin löytää nykyisillä kovaäänisille kuumeinen ostaja joka maksaa niistä kovan hinnan
sitten voisi laittaa vanhoista saadun hinnan +1000€ kotimaiseen tuotteeseen
Tykkikuume on hyvä. Siihen tartuin sekavassa nuoruudessani ja 100" 1080p kuva ollut seinällä monta vuotta.Mulla on pienoinen tykkikuume.
Meillä inttiaikoina kerran yks kaveri veti leirillä yövartiossa ollessaan liikkuvat taakse. Oli kovat piipussa. Vai oliko ne nyt sitten niitä räkäpäitä...
Sillä nuo on edes hankintalistalla, kun tiedän että eivät kulu, joten hintakaan ei mahdottomasti laske.Minä raaskisin heti jos ei olisi näitä nykyisiä, tai jos nykyiset olisi selvästi halvemmat
kovaääniset on hyvä sijoutus, koska: ne eivät kulu käytössä, niistä nautitaan päivittäin
Todennäköisesti kännissä.Missä olit 17 vuotta sitten tänään?
Armeijassa ei niin katsottu iltavapailla viikonpäivää.Tiistaina?!