Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viimeksi muokattu:
Onneks ei oo koskaan mitään

genelec lampöä on ollut myös ajoittain jo vuosikaudet, pitäis vaan ensin löytää nykyisillä kovaäänisille kuumeinen ostaja joka maksaa niistä kovan hinnan

sitten voisi laittaa vanhoista saadun hinnan +1000€ kotimaiseen tuotteeseen

21"

Vesan kaupasta ostettu: kesätyöansioilla

halvin mitä kaupasta löytyi, tuota kokua

myin sen leiter noin vuonna -04 50eurolla siirtyessäni nykyaikaan 37" hdready littuteeveeseen

nykyään 55", seuraavan minimikoko 65

Omilla tienesteillä minäkin sen olin ostanut.
Mutta mulla kävi tuuri kun sen aikaisen poikkiksen mutsi oli sellaisessa puodissa töissä missä myytiin telsuja niin sain sen hyvällä rabatilla.

P.s. Tarina on tosi: mulla on joskus ollut poikkis.

E: Poikkis ei kyllä silloin ollut enää kuvioissa kun tornien sortumista katselin.

genelec lampöä on ollut myös ajoittain jo vuosikaudet, pitäis vaan ensin löytää nykyisillä kovaäänisille kuumeinen ostaja joka maksaa niistä kovan hinnan

sitten voisi laittaa vanhoista saadun hinnan +1000€ kotimaiseen tuotteeseen
Minulla ollut jokusen vuoden Genelec lämpöä gee kolmosia kohtaan. Mutta se odottaan sitä että raaskisi. Liekö raaskin ikinä.

Minä raaskisin heti jos ei olisi näitä nykyisiä, tai jos nykyiset olisi selvästi halvemmat

kovaääniset on hyvä sijoutus, koska: ne eivät kulu käytössä, niistä nautitaan päivittäin

Meillä inttiaikoina kerran yks kaveri veti leirillä yövartiossa ollessaan liikkuvat taakse. Oli kovat piipussa. Vai oliko ne nyt sitten niitä räkäpäitä...

Kunhan ei vahinkolaukauksia ammuta.

Vähän sellainen tunne että flunssa tekee jatko-osaa kastuin läpimäräksi kengät myös märkänä.

Telkkari ja siihen sopiva digiboxi ei kyllä ole ollut aikoihin käytössä. Pidin tykin tulon jälkeen useamman vuoden vielä 28" laajakuvalla olevaa kuvaputkitöllöä uutisia varten.

Kunnes koitti lavvantai-ilta jolloin jokin elektroniikan prokkis oli viimestä vaille valmis, mutta muutama diodi puuttui. Totesin, että tämä harraste on nyt tärkeämpi kuin teevee ja näin sitten meni tv purkuun, jotta sain sen sisältä vähän osia. Digiboxi on edelleen alatasolla vaikka mitään laitetta ei edes ole, mihin sen saisi kiinni scartilla. :whistle:

Minä raaskisin heti jos ei olisi näitä nykyisiä, tai jos nykyiset olisi selvästi halvemmat

kovaääniset on hyvä sijoutus, koska: ne eivät kulu käytössä, niistä nautitaan päivittäin
Sillä nuo on edes hankintalistalla, kun tiedän että eivät kulu, joten hintakaan ei mahdottomasti laske.

Muuten olisi ehdoton ei. Sillä kuuntelua kotona, vähän.

Back
Ylös Bottom