Deleted member 43228
Pitääpä vilkaista, kun pääsen isolle päätteelle. Näyttää hyvälle.Katoppa @Joxuz kun kuntit tekee kaivinkoneremonttia ja vähän muutakin remonttia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitääpä vilkaista, kun pääsen isolle päätteelle. Näyttää hyvälle.Katoppa @Joxuz kun kuntit tekee kaivinkoneremonttia ja vähän muutakin remonttia.
Sano älä muuta.Ihmisten tyhmyys on kyllä jotain käsittämätöntä.
ai sulta se lasku tuli?@narunpätkä varmaan tietää tämän tunteen. Laittaa asiakkaalle laskun ja toinen meinaa tulla luurissa läpi saatuaan laskun käteen.
Mikään ei sais maksaa mitään, kilometrit pitäis ajaa ilman veloitusta ja loppusumma kuulemma pöyristyttävä. Lopuksi annat maksuaikaa nelinkertaisesti ja raapaset hinnasta hitusen pois hyvää hyvyyttäs niin kiitos on se, että uhataan kirjoittaa someen kuinka on huijari.
Vaikea joskus ymmärtää kyllä osaa asiakkaista. Onneksi nämä on harvassa.
Sitä just. Sillä kyselinkin!ai sulta se lasku tuli?
Anteeksi mitä?keski-ikäseit naiset jotka on on ainaki niitte omalsta mielestä korkesti koulututteja
Menikö nyt korkeasti kolutetulta keski ikäiseltä nais imiseltä kahvit väärää kurkkuun.Anteeksi mitä?
Jäykkä tarkoitti että olet ikäloppu harppu. Museokamaa.Anteeksi mitä?
Menikö nyt korkeasti kolutetulta keski ikäiseltä nais imiseltä kahvit väärää kurkkuun.
Harmi, että oon matalasti koulutettu ja liian nuori, kahvia juon kyllä ja museoista tykkäänJäykkä tarkoitti että olet ikäloppu harppu. Museokamaa.
enmää ollut missään markkinoilla, mä olin urheilemassa.Sitä just. Sillä kyselinkin!
Unohtui muuten markkinat, oliko siellä pepperoonia kaupan?
Miehillä siinä neljänkympin pintaan. Ja siinä mies alkaa olla parhaillaan.
Naisilla noin kolkyt. Sen jälkeen alkaa olla pilalla.

Juu mutta eihän keski-ikä siihen liity, vai liittyykö? Miten mä olen aina ajatellut että keski-ikä ois jotain 45-50 iästä vanhuuden kynnykselle eli nykyään ehkä 60-65.
Vai onko muitakin ikiä kuin nuoruus, keski-ikä ja vanhuus?
Ainoa tilanne, jossa itse olen tällaisesta tutkimuksesta keskustellut, taisi viitata johonkin jenkkien deittisaitin analyysiin, jossa oltiin katsottu että mitkä ryhmät nauttivat deittipalvelussa suosiota. Kun tutkimuksen graafeja meni katsomaan, niin siellä näkyi oman tulkintani mukaan se tunnettu ilmiö, että naiset suosivat oman ikäisiään tai vain hiukan vanhempia miehiä siinä missä vanhemmatkin miehet koittavat onneaan itseään selvästi nuorempienkin kanssa, mikä johti siihen että viestit kasautuivat miehillä melko tasaisesti ikäryhmittäin siinä missä naisilla nuoremmille. Uutisoinnista huolimatta miesten suosio ei piikannut varsinaisesti missään kohtaa vaan oli loiva ja laiska kaari. Dataa vissiin oli normalisoitu koska noita graafeja aiemminkin nähneenä muistan että deittipalveluissa viestien saaminen laskee kuin lehmän häntä sekä miehillä että naisilla iän myötä ja siellä keski-iän tienoilla (40+) alkaa olla jo aika hiljaista huippuvuosiin verrattuna.Muistaakseni tästä oli joku tutkimuskin tehty, jossa lopputulema oli se, että mies paranee, nainen pilaantuu. Ainakin sinkkumarkkinoilla.
Enny jaksa etsiä sitä dataa, täältä sen jostain luin. Olikohan @Delgado :n linkittämä.