Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävin vaa’alla tänään ja tuntuu siltä, että minua on huijattu! Kerrotiin, että tällä välietapilla ei mikään imeydy kunnolla ja paino voi jopa laskea. Paskanmarjat! Minä oon taas yhtä lihava ku ennenki.

Olin ihan varma, että saan syödä ku sika eikä mikään tartu. Pitää yrittää taas syödä ainaki yhen päivän terveellisesti, jos sitte laihtus.

Söin lauantaina puoli litraa jäätelöä. Tänään olisin voinut syödä toisen puolikkaan mutta oli mennyt parempiin suihin.

Viimeksi muokattu:
Karsee päänsärky. Eilen oli eka päivä piiiiiiitkään aikaan kun syömiset pysyi kontrollissa, joten tämän säryn on oltava vieroitusoire sokerista.

Sairastelut sairasteltu, takaisin työmaalle. Nyt tuli kyllä vähän pakkolepoa, mutta josko sitä tänään olisi sen verran iskussa että pääsis päitä puristelee...

En edes muista kauanko on aikaa vime puntista. Yli kuukausi nyt kuitenkin. Vastapainoksi olen toki syönyt enemmän karkkeja kuin koskaan, ettei maksan glyko-varastot tyhjene ja kataboliakin iske. Hc säkrifaissii.

En oo nähnyt tota Veitolan tekemää Sieppi haastattelua, koska en kykene ko. ohjelmaa sielusyövän pelossa katselemaan. Ja yhtenä isona syynä on se, että pari haastista Veitolalta joskus nähneenä, olen tullut lopputulokseen että on varsin ilkeämielinen akka, joka pyrkii saamaan kohuja aikaan. Tulee vähän se E:llä alkava kollegansa mieleen.

En oo nähnyt tota Veitolan tekemää Sieppi haastattelua, koska en kykene ko. ohjelmaa sielusyövän pelossa katselemaan. Ja yhtenä isona syynä on se, että pari haastista Veitolalta joskus nähneenä, olen tullut lopputulokseen että on varsin ilkeämielinen akka, joka pyrkii saamaan kohuja aikaan. Tulee vähän se E:llä alkava kollegansa mieleen.
Mun oli pakko tsiikata vain se haastattelu ja tulin tulokseen että on ilkeä akka, mutta hieman myös turhaa mölyä tyhjästä.

Ei tarvi katsoa siis jatkossakaan.

Mun oli pakko tsiikata vain se haastattelu ja tulin tulokseen että on ilkeä akka, mutta hieman myös turhaa mölyä tyhjästä.

Ei tarvi katsoa siis jatkossakaan.

Minä katoin kans ihan uteliaisuudestaja tuli semmonen olo, että Veitola halus vaan tehdä pilaa Siepistä. Mutta on joo paljon mölyä tyhjästä.

Olen itse vältellyt haastattelun katsomista. Mutta kai se täytyy katsoa. Kohun perusteella minulla on juuri sama käsitys: 'paljon melua tyhjästä'.

Vieläkö Sieppi ja Salminen styylaa?

Minä katoin kans ihan uteliaisuudestaja tuli semmonen olo, että Veitola halus vaan tehdä pilaa Siepistä. Mutta on joo paljon mölyä tyhjästä.

Olen itse vältellyt haastattelun katsomista. Mutta kai se täytyy katsoa. Kohun perusteella minulla on juuri sama käsitys: 'paljon melua tyhjästä'.

Vieläkö Sieppi ja Salminen styylaa?

Olihan se vähän sellainen haastattelu, että ei ehkä Veitola ymmärtänyt akkana, että joku voi saada rahaa sillä että on kaunis. Eli katsoi alaspäin.

Mut jeb, iso melu. Ei se nyt niin karsee kai ollut, mutta media nyt tekee klikkejä, jotta raha liikkuu.

Kainne styylaa. Itse inhoan jostain syysty Salmista. Jos ruudussa, niin kanava vaihtuu.

Katoppa @Joxuz kun kuntit tekee kaivinkoneremonttia ja vähän muutakin remonttia.
https://www.maskinisten.net/viewtopic.php?f=26&t=36981&lv=0

Mutta varo ettet kiihotu.
735_10VSRO2A89ODL1384729056.jpg

Harmi kun noista ruotsinkielisistä teksteistä ei ymmärrä juuri mitään, koska sivistymätön moukka.

Back
Ylös Bottom