Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

https://www.iltalehti.fi/nhl/201807122201069138_nh.shtml
Patrik Laine osti Tampereelta 1,5 miljoonan euron asunnon

Helvetti, nää suomalaiset veropakoilijat. Tienaavat miljoonia verovapaasti ulkomailla ja sitte ostelevat kämppiä täältä.

eiku:
Näin ollen kaksi ensimmäistä NHL-kautta ovat tuoneet suomalaistykille yhteensä yli 7 miljoonaa dollaria, joista Manitoban provinssin verottaja on vienyt vuosittain 49,74 prosenttia.

Lisäksi Laine on ansainnut vuosittain kuusinumeroisia summia mainos- ja yhteistyösopimuksista.

Kivikaudella kaikki oli paremmin. Ei ollut tubettajia, ei pakolaisia,

eniten Minua mietityttää esimerkiksi nämä viherpiipertäjäimiset jotka kuitenkin polttavat tupakkaa

esimerkki: provinssi, mainostavat itseään niin vöhöriääsenä tapahtumana: järjestelijöistä kuitenkin valtaosa tupakki imisiä

siinähän sitä sademetsää vasta kaatuukin kun tupakkia viljellään

Tuosta tuli mieleen eilisen ihmettelyni, kun instakuvia pakkiksen etusivulla ihmettelin.

Oli joku potari perustamassa kuntosalia tai vastaavaa ja oli kuva kuntoiluportaista. Vartavasten rakennettu portaat kuntoiluun.

Ja toki, muualla immeiset käyttää hissiä.

Miksi pitäisi tehdä itse mitään vituttavaa jos ei ole pakko? Samalla voi tukea pienyrittäjyyttä (y)

muuttohommaankin voi asennoitua liikunnan kannalta, voi hyvällä mielin jättää kuntosalin väliin kun on harrastanut tehokasta hyötyliikuntaa

nyt lähden kuntosalijumpalle, polkupyörällä

voi sitten ehtoolla tankoomarkkinoilla olla tykit esillä, ainiin: ei olè

Jos kaikessa on ajateltava ensisijaisesti ekologisuutta ja eettisyyttä, kannattaa suosiolla vetää itsensä kiikkuun tai muuttaa pois läntisestä maailmasta, vaikka intiaaniksi viidakkoon.

Ilman lihansyöntiä ihmiskunta ei olisi alkanut kukoistaa ainakaan samassa ajassa, eivätkä ihmisen aivot olisi milloinkaan kehittyneet yhtä ylivertaisiksi kuin ovat.

En olisi niin varma, kun lueskelee täältäkin miten ahdistuu kun meni treeni ohi, ei kerkee salille tai tulokset ei nouse.
Miten se, jos se stressaa ettei joskus pääse salille kun haluaisi korreloi sen kanssa, että muutossa kantaminen stressaisi vähemmän kuin salillakäynti ylipäätään? Ei mua enää stressaa se etteivät tulokset nouse. Tärkeintä on, ettei liho.

Sitten ku tulee tää seuraava muutto niin otetaan kyllä muuttofirma. Liian hapokasta.

Ei oo muuttohommat koskaan mitenkään miellyttäviä. :LOL: Itse päätin että ikinä en enää muuta 400 kilometrin päähän, lyhyemmät vielä menee.
Tuosta tuli mieleen eilisen ihmettelyni, kun instakuvia pakkiksen etusivulla ihmettelin.

Oli joku potari perustamassa kuntosalia tai vastaavaa ja oli kuva kuntoiluportaista. Vartavasten rakennettu portaat kuntoiluun.

Ja toki, muualla immeiset käyttää hissiä.

Voimamies Jouko Ahola ainakin rakens salilleen vastaavanlaiset portaat, mielenkiintoista seurata näitä rakennus projekteja.

Miten se, jos se stressaa ettei joskus pääse salille kun haluaisi korreloi sen kanssa, että muutossa kantaminen stressaisi vähemmän kuin salillakäynti ylipäätään? Ei mua enää stressaa se etteivät tulokset nouse. Tärkeintä on, ettei liho.
Siltä osin, että jos pyrkii tekemään vaan asioita, jotka ei stressaa, tuntuu saliharrastus tämän havainnoinnin osalta olevan aika huono vaihtoehto.

Ja kuten @Joxuz tuossa edellä tokaisi, parempi vaan lopettaa se joka asiasta stressaaminen, parantaa elämänlaatua merkittävästi.

Jos kaikessa on ajateltava ensisijaisesti ekologisuutta ja eettisyyttä..
Tuskin kukaan tuollaiseen pystyy tai edes pyrkii ja miksi pitäisikään?
Mutta keneltä se on pois tai miksi häiritsisi ketään, jos joku ajattelee näitä näkökulmia joissakin itselleen tärkeissä asioissa?

Siltä osin, että jos pyrkii tekemään vaan asioita, jotka ei stressaa, tuntuu saliharrastus tämän havainnoinnin osalta olevan aika huono vaihtoehto.

Ja kuten @Joxuz tuossa edellä tokaisi, parempi vaan lopettaa se joka asiasta stressaaminen, parantaa elämänlaatua merkittävästi.
Entä jos saliharrastus on ainoa voimavara kestää kaikkea stressiä?

Minä vain käyn salilla, 5 minuuttia kuntopyörällä sitten itse varsinainen sali treeni ja kotio. En kummemmin mieti sarjapainoja, kotona enkä liiemmin salilla.

Tyhjää parempi?

Back
Ylös Bottom