Sitten ku tulee tää seuraava muutto niin otetaan kyllä muuttofirma. Liian hapokasta.
ristiriita, kuntosalilla kyllä kelpaa rehkiä, mutta kun joutuu oikeisiin töihin niin ei maistu
#ennenvanhaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitten ku tulee tää seuraava muutto niin otetaan kyllä muuttofirma. Liian hapokasta.
Patrik Laine osti Tampereelta 1,5 miljoonan euron asunnon
Näin ollen kaksi ensimmäistä NHL-kautta ovat tuoneet suomalaistykille yhteensä yli 7 miljoonaa dollaria, joista Manitoban provinssin verottaja on vienyt vuosittain 49,74 prosenttia.
Lisäksi Laine on ansainnut vuosittain kuusinumeroisia summia mainos- ja yhteistyösopimuksista.
Kivikaudella kaikki oli paremmin. Ei ollut tubettajia, ei pakolaisia,
Miksi pitäisi tehdä itse mitään vituttavaa jos ei ole pakko? Samalla voi tukea pienyrittäjyyttäristiriita, kuntosalilla kyllä kelpaa rehkiä, mutta kun joutuu oikeisiin töihin niin ei maistu
#ennenvanhaan
Miksi pitäisi tehdä itse mitään vituttavaa jos ei ole pakko? Samalla voi tukea pienyrittäjyyttä![]()
Kyllä vähemmän stressiä ja parempi mieli tulee salilla kuin muuttamassamuuttohommaankin voi asennoitua liikunnan kannalta, voi hyvällä mielin jättää kuntosalin väliin kun on harrastanut tehokasta hyötyliikuntaa

En olisi niin varma, kun lueskelee täältäkin miten ahdistuu kun meni treeni ohi, ei kerkee salille tai tulokset ei nouse.Kyllä vähemmän stressiä ja parempi mieli tulee salilla kuin muuttamassa![]()
Miten se, jos se stressaa ettei joskus pääse salille kun haluaisi korreloi sen kanssa, että muutossa kantaminen stressaisi vähemmän kuin salillakäynti ylipäätään? Ei mua enää stressaa se etteivät tulokset nouse. Tärkeintä on, ettei liho.En olisi niin varma, kun lueskelee täältäkin miten ahdistuu kun meni treeni ohi, ei kerkee salille tai tulokset ei nouse.
Tuosta tuli mieleen eilisen ihmettelyni, kun instakuvia pakkiksen etusivulla ihmettelin.
Oli joku potari perustamassa kuntosalia tai vastaavaa ja oli kuva kuntoiluportaista. Vartavasten rakennettu portaat kuntoiluun.
Ja toki, muualla immeiset käyttää hissiä.
Siltä osin, että jos pyrkii tekemään vaan asioita, jotka ei stressaa, tuntuu saliharrastus tämän havainnoinnin osalta olevan aika huono vaihtoehto.Miten se, jos se stressaa ettei joskus pääse salille kun haluaisi korreloi sen kanssa, että muutossa kantaminen stressaisi vähemmän kuin salillakäynti ylipäätään? Ei mua enää stressaa se etteivät tulokset nouse. Tärkeintä on, ettei liho.
Tuskin kukaan tuollaiseen pystyy tai edes pyrkii ja miksi pitäisikään?Jos kaikessa on ajateltava ensisijaisesti ekologisuutta ja eettisyyttä..
Yhdessä pelissä voi käydä miten vain, mutta näillä näytöillä veikkaan Ranskan voittoa.Ranska on kyllä strategisesti ok, mutta jonka kumpi tahansa pystyy oikealla taktiikalla kaatamaan.
Entä jos saliharrastus on ainoa voimavara kestää kaikkea stressiä?Siltä osin, että jos pyrkii tekemään vaan asioita, jotka ei stressaa, tuntuu saliharrastus tämän havainnoinnin osalta olevan aika huono vaihtoehto.
Ja kuten @Joxuz tuossa edellä tokaisi, parempi vaan lopettaa se joka asiasta stressaaminen, parantaa elämänlaatua merkittävästi.
Mulle olis tulossa jossain vaiheessa muutto n. 300m päähän. Pitääkö tämä tehdä itte?
Häh, minne?Mulle olis tulossa jossain vaiheessa muutto n. 300m päähän. Pitääkö tämä tehdä itte?